It's all about the body..shop

שלומות לכולם!
אז מי שעוקב אחרי האינסטגרם שלי וקרא את הפוסט המשעמם הקודם יודע שהייתי בחו"ל כחלק מטיול מהעבודה. סופ"ש ארוך של אווירה קסומה באי מדהים, ים תיכוני עם נגיעות ספרדיות וכל זה יחד עם בן זוגי.
פלמה דה מיורקה.

ים כחול בשלל גוונים, חופים לבנים ונקיים והמון אנשים יפים. אז טיילנו המון ונהננו, ספגנו ויטמין די וגם כמובן שופינג!!
במקום יש את שלל החנויות האהובות כמו ספורה, lush, דאגלאס ועיקר הפוסט, בודי שופ שאליה אני חוזרת שוב ושוב. 

בהמשך ארשום פוסט רחב יותר על חלק מהמוצרים מספורה כך ששום פרט לא ייחסר לכן :)
אבל נתחיל,

Vitamin E overnight serum-in-oil
מי שמכירה את הבלוג קצת יודעת שאני לא מפסיקה להלל את המוצר וכמה הוא טוב עבור העור שלי ולכן לא אחפור עליו שוב ורק אצרף לינק לפוסט עבר. קניתי בקבוקון נוסף שחס וחלילה לא אשאר בלי.
Vitamin E overnight serum-in-oil


Vitamin E face mist
עוד מוצר מסדרת ויטמין אי של החברה. בעיקרון הפיקס+ של מאק עובד להיגמר לי וחשבתי שזה יהייה תחליף מוצלח, מכיוון שהמוצר גם מלחח ומרענן עם הויטמין אי הוא גם לא רע בתור מקבע לאיפור. כך שהוא ללא ספק יכנס לתיק האיפור שלי. מינוס יחידי עבורי הוא ריח מי הורדים שלא התחברתי אליו, אבל יש כאלה שיאהבו.
Vitamin E face mist

Fuji green tea body butter
חמאת הגוף של דה בודי שופ ידועה היטב באיכות המוצלחת ופה מדובר בסדרה חדשה בריח תה ירוק מהרי הפוג'י. אולי גימיק אולי לא אבל הריח עשיר ומרענן. לא חמצמץ אלא פשוט מרענן ומדוייק לתה ירוק טבעי ואמיתי.
המרקם חמאתי, עשיר ונמס על הגוף וכיף גדול אחרי יום ארוך ומקלחת חמה. איני יודעת אם מדובר בסדרה במהדורה מוגבלת אבל למי שייצא בקרוב לבקר בחו"ל מומלץ לבדוק. בנוסף יצא ממש יום אחרי שחזרתי לארץ ליין הורג'ין מוחיטו שהוא בטוח במהדורה ואמור להיות מוצלח לא פחות.
Fuji green tea body butter

Drops of youth Bouncy sleeping mask
נורא רציתי לנסות את מסיכת הלחות של אוריג'ינס שעושה פלאים במהלך הלילה אך התברר שאוריג'ינס יש רק בדיוטי של פלמה וזה אחרי שקניתי את המסכה הנ"ל כי חשבתי שאין בכלל אוריג'ינס. בקיצור, מדובר בקרם במרקם ג'לי "קופצני" ומכן השם bouncy והוא נועד למריחה כ15 דק' לפני השינה אחרי שסיימת עם שגרת הטיפוח והכל נספג לעור הפנים.
המוצר אמור לעזור בתהליך חידוש תאי העור ולהעניק לעור מראה גמיש וחי יותר. לפי בודי שופ מדובר בחומר מיוחד שמקבל את צורת הפנים. יצא לי להשתמש בו פעמיים מאז שהוא נרכש ועל פניו למחרת בבוקר העור מרגיש מתוח, גמיש ורך יותר.
אם תרצו אשמח לרשום חוות דעת מעמיקה יותר לאחר שאנסה את המוצר לאורך תקופה.
Drops of youth Bouncy sleeping mask

Tea Tree oil
בקבוקון קטן מרוכז ומכיל 15% שמן עץ התה שאמור לסייע בייבוש והעלמה מהירה יותר של פצעונים. לעץ התה תכונות אנטי בקטריאליות ובריכוז הנכון יכול לעשות פלאים לעור נוטה לפצעונים. הרעיון של המוצר הזה הוא כמו מוצרים מרבים אחרים לדוגמא האנטי בלמיש של קליניק שמבמקום עץ התה מכיל חומצה סליצילית וכוהל, מוצרים מעולים עבור פצעונים רגילים שצצים להם,  אך האנטי בלמיש קצת פחות יעיל למעצבנים התת עוריים, הכואבים והנפוחים. במקרים האלה דרושה התערבות עם ריכוז גבוה יותר של חומצה סליצילית. בכל אופן, מכיוון שמוצר של קליניק עומד להיגמר החלטתי לנסות את הבחור הנ"ל ואולי בגלל הריכוז היחסית גבוה המוצר יעזור קצת יותר ואולי בעזרת שילוב עם המוצר הבא תהיה השפעה טובה יותר.

Tea Tree Night Lotion
קרם לילה במרקם ג'ל, גם כן עשיר בעץ התה, עוזר בהענקת מראה מאט למחרת בבוקר ופנים חלקות ונקיות יותר, לשימוש בימים האלה שהעור נראה קצת עייף, או שיש סימנים להתעוררות של מפלצות פנים.
משימוש ראשוני המוצר אינו מייבש ומעניק לחות לעור הפנים כאשר למחרת בבוקר האדמומיות שלפעמים יש נעלמת. 
הלוואי!
מימין-Tea Tree oil משמאל Tea Tree night lotion
Chamomile sumptuous cleansing butter
הרבה זמן רציתי לנסות חמאת ניקוי ועכשיו שהשמן ניקוי שלי עומד להיגמר החלטתי לרכוש את המוצר מסדרת הקמומיל שגם אמורה להרגיע את העור. בעזרת הקמומיל, כמובן.
הריח עדין של קמומיל והמרקם חלקלק כמו חמאה ונמס מיידית על העור, מפרק את כל האיפור מהפנים ובשילוב עם הקלריסוניק מיה שרכשתי גם כן, העור נשאר חלק נקי לא מיובש, בניגוד לשאר מוצרי ניקוי פנים שניסיתי שלפעמים משאירים עור טיפה מיובש וצמא ללחות.
אגב קלריסוניק. באינסטגרם שלי אני משתפת אחת לכמה ימים תמונה לאחר שימוש במברשת כחלק מתהליך ניקוי הפנים ובמטרה לנקות את העור שלי משחורים ופצעונים גדולים ותת עוריים שיש לי על המצח/סנטר אחת לחודש חודשיים ובעיקר בתקופה ההיא בחודש. מטרה שהמברשת אמורה לסייע בה. בסיום התהליך שאמור לקחת חודש וקצת אעלה פוסט בנידון לבלוג.
Chamomile sumptuous cleansing butter


Clarisonic mia2

האם תרצו לקרוא סקירה על מוצר מסויים שסיקרן אתכן?

אה ובפינת הפנדורה, חרוז חדש! לבן לבן עם פריחה יפה שמזכירה את פלמה


תגובות

  1. שמן הויטמין E!!!!
    הוא אהבת חיי, אני אומרת לך. כתבתי עליו בבלוג לא מזמן...
    אני אשמח לסקירות יותר מעמיקות גם על הקלרסוניק (כי אני לא יכולה לעבור יום בלי לנקות את הפנים עם מברשת, אז אולי סוףסוף אשקיע במכשיר טוב יותר) וגם על מוצרים שניסית יותר :)
    שמחה שהיה לך כיף! :)
    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. דבר אחד אני יכולה להגיד על הקלריסוניק שמיד אחרי השימוש הפנים מרגישות באמת נקיות!

      מחק
  2. סקרנית מאוד לגבי מסכת הלחות ובאלם הניקוי!
    תתחדשי על הקלרסוניק, נבחרת רצינית מאוד גיבשת כאן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ארשום עליהם בהמשך! והבאלם מומלץ מאוד

      מחק
  3. אז ככה, הבודי שופ הם אהבת חיי והבחירות שלך מדהימות א-ב-ל, אני רוצה קודם כל פוסט על הקלרסוניק! :)

    השבמחק
  4. שווה ביותר! הפוג'י החדש של דה בודי שופ נשמע מאוד מסקרן. תעדכני איך עבדה לך סדרת התה שלהם. אני לא כל כך התחברתי.
    על הקלרסוניק בינתיים אמשיך לפנטז לי ובינתיים אעקוב באינסטגרם אחר השימוש שלך בה. אשמח כמובן לשמוע עדכונים על הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסדרה של עץ התה עבדה עליי טוב בעבר.. היא עוזרת להעלים פצעים אבל כן קצת מייבשת

      מחק
  5. וואו, חופש... איזה כיף :)
    ממש ממש סקרנת אותי לגבי מסיכת הלחות של אוריג'ינס, ולגבי המוצר לפצעונים של שמן עץ התה, אם יהיה לך כוח מתישהו להרחיב עליהם אני ממש אשמח :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות