פוסט על סבון והמומלצים שלי.

שלומות לכולם!

אחת החברות האהובות עליי בארץ היא סבון של פעם או בקיצור סבון.
החל מהמוצרים האיכותיים ועד האריזה המושקעת והמחירים הנוחים בעיקר בזכות המבצעים הרבים שיש ברשת.
בנוסף שמדובר בחברה ישראלית שבכלל עיקר הרווחים שלה תחילה היו בחו"ל ורק בשנים האחרונות חיזקה את שורשיה בארץ.
אני זוכרת שטיילתי לי באמסטרדם וראיתי סניפים בכל חור ובליבי הייתה גאווה קטנה ואיך שנכנסתי לחנות וחיפשתי הבדלים או מוצרים שונים אך לא היה שום הבדל! וזה מה שמייחד את החברה בעיניי.
אבל בואו נדבר שניה על המוצרים, כמעט כולם מוצלחים בעיניי ומעט איכזבו אותי. כולם נטולים פראבנים ושמנים מינרלים ורובם מכילים מוצרים טבעיים ומעניינים.
אחד ממוצריי הדגל של החברה הוא קרם הרגליים המהולל, מבוסס מנטה וקמפור. עשיר בלחות, מרענן ומחטא את האזורים הבעייתים ברגליים (כמו בין האצבעות) שנוטים לפתח פטריות. אחרי יום ארוך של הליכה כשהרגליים כואבות מגיע גם להן פינוק מהסוג הזה, במיוחד בקיץ כשאנו חושפות כפות רגליים ועקבים, מומלץ שיהיו חלקים. 

עוד מוצר בהמשך לקיץ המתקרב ובא הוא קרם פנים עם מקדם הגנה שסבון השיקה שנה שעברה עם מקדם הגנה של 50spf, החברה בחרה לקרוא למוצר milky face lotion ואף על פי שהוא לא כ"כ חלבי ומרגיש תחילה כבד ודביק כשמורחים אותו על הפנים כל זה נעלם, המריחה מושלמת והפנים מקבלות הרגשה חלקה ו"חלבית", גם בצבע.בכל זאת מקדם ההגנה גבוה. אגב, לדעתי יכול לשחק נפלא כפריימר בגלל אותה פעולת ההחלקה שזה מעולה לימים החמים שלא בא לנו להעמיס על עצמנו. לפי ההוראות לאחר שהקרם נספג ניתן להמשיך עם הזנת העור אך אני לא ראיתי צורך בכך מכיוון שהקרם הזה נתן מספיק לחות והזנה. הקרם בא בריח פטצ'ולי לוונדר ונילה המוכר של החברה, דבר שיכול להפריע לחלקכן עם אתן רגישות למוצרים ריחניים שכאלה על עור הפנים.
קיימת אופציה קלילה יותר וריחנית פחות בדמות קרם ג'ל מסדרת טיפוח הפנים הכחולה אפורה, אך המקדם נמוך בחצי דבר שקצת מוריד בעיניי.

ונעבור לגוף. האמת שאני מפוצצת בקרם גוף למינהם אך באחת הסטטוסים של החברה בפייסבוק קבלתי שובר 1+1 ונורא רציתי לנסות את הריח החדש שיצא. סבון תמיד מחדשת ריחות ויוצאת בליינים חדשים כאשר כאן מדובר בקרם גוף silky body milk, או בתרגום חופשי חלב גוף קטיפתי. על אף שהשם אולי קצת גימיקי הקרח עצמו קליל ונעים למגע, אולי כן קצת קטיפתי ונוח מאוד למריחה. הריח החדש הוא clear dream ולפי השם ניתן להבין שמדובר בריח רענן, נקי, אחד שכיף להתעטף בו ומה שחשוב באמת הוא הערך המוסף- שמן השקדים שהמוצר עשיר בו. מומלץ לבדוק בחנות.

ואחרון ובהחלט חביב הינו סקראב הידיים שאצלי נמצא בשימוש גם כסקראב לרגליים. בכלל, כל מוצרי הסקראב ופילינג של סבון מומלצים מאוד וחבל שפילינג הגוף שלי נגמר אחרת הייתי רושמת גם עליו.
הגרגירים עדינים אך עם זאת גסים מספיק כדי להרגיש שינוי. המוצר מכיל שמן אפרסקים דבר שידוע ביעיל דווקא לרגליים ופחות לידיים ומכאן השימוש שלי לרגל.
לידיעה, לסבון יש גם סקראב יעודי לרגל שהוא קצת עשיר וגס יותר.
אחד מהדברים היותר מוצלחים של החברה הם מוצרים בגודל נסיעה שמעולים מן הסתם לנסיעה וגם להתנסות במוצרים חדשים שאתן לא בטוחות לגביהם. כמו המוצר הנ"ל.

נ.ב
לסבון יש אחלה מועדון, כל קנייה את צוברת נק' שמתגלמות ככסף שאיתו אפשר לרכוש מוצרים בחנות כך שהקניות שוות כי גם מקבלים מוצר איכותי וגם כסף חזרה למוצרים אחרים! אה וביום ההולדת יש גם מתנה.
ותמיד תחכו למבצעים או חגים למינהם.

XOXO

תגובות

  1. אני כבר כמה ימים רציתי לקרוא את הפוסט שלך על המוצרים של סבון, אני מאוד מאוד אוהבת אותם, אני יכולה לחיות בחנות של סבון!
    ראיתי שהם יצאו בליין חדש והוא ממש סקרן אותי, אז עשית לי סדר ועכשיו אני יודעת מה אני הולכת לקנות :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! המוצרים מעולים ושווים בדיקה!

      מחק
  2. קרם הרגליים נשמע חלומי! רצתי לקנות!

    השבמחק
  3. בדיוק קיבלתי לראשונה מוצרים שלהם, שאגב הצגת אותם כאן
    והם מרשימים ביותר, גם בניחוחות, גם באריזות וכמובן ביעילות שלהם
    בשבילי זו הייתה התנסות ראשונה ופשוט התאהבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שיצא לך לנסות ואהבת! מחכה לפוסט מהצד שלך גם :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות