מועדפי פברואר, February Favorites


שלומות לכולם!
חודש פברואר נגמר ואיתו נראה שגם החורף.
קצת עצוב וקצת משמח, שכן הייני בחורה של קור וגשם והחורף ייחסר לי. מצד שני, התגעגעתי קצת לחום  אבל לחום של מרץ אפריל, לא של יולי אוגוסט. מה גם שהקיץ דורש התארגנות על מוצרי קיץ חדשים :)
אבל לפני כל זה נדבר על מועדפי פברואר!
חייבת לציין שהחודש התפנקתי, כי זה חודש מבחנים וגם כי היו בו כמה רגעים מאכזבים.
חלק מופיעים כאן, וחלק יהיו בפוסט נפרד כי לא גבשתי דעה עדיין.
אז מה היה לנו:
קרם ידיים של סבון בריח Green Valley-
סבון ללא ספק החברה הישראלית הכי אהובה עליי בתחום הנ"ל. מוצרים יחסית טבעיים ומגוון ריחות רחב ונעים.
הקרם עצמו מועשר בחמאת שיאה ואלוורה וללא פראבנים וללא שמנים לא חיוניים. משמע קרם ידיים לחותי ונעים. נספג מהר והריח נשאר.
מבחינת הריח אני בד"כ רוכשת את הפטצולי לוונדר אך רציתי לגוון. והגרין וולי, ריח פחות מוכר שלהם קרץ לי. הרבה יגידו שהוא מזכיר ריח של דשא אבל לי הוא מזכיר מנטה ורעננות, ריח של ירוק אחרי הגשם. אולי לא הcup of tea של כולם.
ניתן לרכישה בחנויות החברה בעלות של 49 ש"ח ותמיד יש מבצעים.
Sabon Hand Cream

Opi dark side of the mood-
עוד גוון מקולקציית 50 גוונים של החברה. כ"כ התלהבתי מהצבעים שהייתי חייבת לרכוש משהו נוסף. גוון אפרפר כהה עם תת גוון כחול. מרגיש על גבול השחור במריחה על הציפורן.
הלק עצמו נורא מיימי ונדרשו 3 שכבות עד לקבלת אחידות יפה, נורא לא אופייני ללקים של opi, מצד שני מתייבש מהר.
ניתן לרכישה ברשת אפריל עבור 65 ש"ח.

Bobbi Brown eye shadow stick in violet plum-
אני לא חובבת צלליות גדולה משום שהעפעף הנפול שלי מסתיר אותם וגם גורם להם להמרח ולהעלם אך מכיוון ששמעתי שצלליות סטיק עמידות יותר וגם כי חפשתי מתנת סיום מבחן ראשון בסמסטר החלטתי לרכוש את הבחור הנ"ל ואני לא מאוכזבת. קל למריחה ועמיד מאוד וללא ספק מושלם לסמוקי.
בוויש ליסט שלי התווסף לו גם גוון נוסף.Golden Bronze.
ניתן לרכישה בסניפי בובי בראון עבור 155 ש"ח
Bobbi Brown Eye Shadow Stick Violet Pl.um

Mac strob cream-
מלבד איפור למאק יש גם אחלה סדרת טיפוח. אומנם לא כל המוצרים מוצלחים אך יש כמה שכן וזה אחד מהם. קרם לחות למראה זוהר, מועשר באנטיאוקסידנטים ושמנים החיוניים לעור הפנים. הקרם הזה זכה להרבה שבחים בעולם האיפור. משמש לחלק כקרם לחות+בסיס זוהר לעור הפנים וחלק כתוסף למייקאפ להענקת זוהר ומראה בריא יותר. אני משתמשת בו כקרם פנים ובסיס בבוקר כי הוא מספיק עבורי אבל בעלות עור יבש יגידו אחרת. לאחר השימוש עור הפנים שלי מקבל הארה ונראה בריא וחיי יותר. אני נוטה לשים קצת יותר מהקרם באזור המצח ועצמות הלחיים להארה נוספת.
ממליצה לכן לגשת לחנות ולבדוק את המוצר כי הוא שווה את זה.
ניתן לרכישה גם בtravel size אם אתן רוצות להתנסות גם באתר החברה וגם בחנויות הרשת.

Strob Cream


 Maybelline the colossal go extreme mascara-
מסקרה חדשה שהגיעה בשעה טובה לארץ. מתיימרת לתת נפח לריסים וללא ספק נותנת את הנפח ומדגישה את הריסים בצורה יפה. עמידות בינונית, אחרי יום עבודה הריסים עדיין עבים אך פחות מורמים אבל סה"כ מסקרה מעולה לשימוש יומיומי ועבור מחיר של 55 ש"ח הייתה שווה את זה.
מינוס גדול לדעתי הוא המברשת הסופר שמנה וצ'אבית שלא משנה מה לפעמים פשוט מלכלכת ולכן היא דורשת מיומנות מסויימת למריחה.
ניתן לרכישה ברשתות הפארם והמשביר.
Maybelline the colossal go extreme mascara


אז מה היו המועדפים שלכן?
XOXO.

תגובות

  1. הסטיקים של בובי מופלאים ממש! ממליצה בחום לנסות גם אלו של לורה מרסייה, שלימדו אותי מחדש עמידות מהי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם אכן ירכשו בקרוב! גם אני שמעתי דברים טובים

      מחק
  2. עוד לא יצא לי לנסות את הצלליות סטחק של בובי בראון, וזו נראית נהדר :). אחלה פוסט!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות