Lets get ready for summer! הכיני את עצמך לקיץ

שלומות לכולם!

ביום חמים ובלילה קריר וזה הסימן שהאביב הקצר שלנו כבר כאן ומיד אחריו הקיץ האינסופי הישראלי. מה שאומר שהגיע הזמן להתכונן ולהתארגן.
כמו בחורף, גם בקיץ חשובה הלחות.
ואני אחרי חשיפה ממושכת בשמש, כשהעור קצת נשרף פונה לקרם after sun של Piz Buin הגרמנית. המרקם מימי והריח מרענן, מריחה על הגוף מעניקה תחושה קרירה ומרגיעה ועל הדרך מחזירה את הלחות שהעור כ"כ רוצה. כמו לתת לעור שלך לשתות.
אגב לשתות, עוד דבר חשוב מאוד בקיץ.
את המוצר ניתן לרכוש בעיקר בחנויות פארם פרטיות אך גם לפעמים בסופר פארם פה ושם ואם אתן רואות אני ממליצה לבדוק.

כחלק מהמעבר לקיץ אנו משילות מעצמנו שכבות של בגדים  או שהם מתקצרים ממכנס ארוך לשורט קצר ומחמיא ( אולי אפילו בגד ים פה ושם!)ואז הופ אנחנו מגלות שערות שקצת שכחנו מקיומן, אך אל חשש! יש לי פתרון עבור הסוררות. רצועות השעווה של ויט. עכשיו אני מודה ומתוודא שבאזורים מסויימים בגוף עשיתי לייזר ואם אתן יכולות להרשות לעצמכן תעשו זאת (אבל בחורף), כי זה פותר המון בעיות מהסוג הזה בכזאת קלות.
אני משתמשת ברצועות באזור הידיים והשפם.
אף על פי שחבילה של 10 רצועות עולה כ30 ש"ח לדעתי זה קצת יותר נוח משעווה רגילה, בנוסף אני הייתי משתמשת לאזורים כמו ידיים ופס ביקיני שאלו הם אזורים בעייתים יותר לשימוש בסכין גילוח בניגוד לרגליים, כך שהמוצר מספיק לכמה שימושים.
פלוס נוסף בחבילה הזו הם המגבונים המועשרים בשמן ורדים שמנקים את האזורים שנשארו דביקים וגם מרגיעים את העור המגורה.
רצועות השעווה מימין והמגבונים משאל
לאחר שטיפלנו בסוררות אפשר לעבור למקלחת ובכלל, לאחר יום ארוך, מיוזע ומתיש לסיים במקלחת ריחנית זה ה-דבר ורצוי אחת כמה שיותר מהר וכמה שיותר ארוך.
לחברת Ahava יש מוצרים מעולים ואחד מהם הוא קרם רחצה קטיפתי בריח אננס טרופי ואפרסק לבן. מהשם עצמו ניתן להבין שמדובר בסבון נעים למגע וידידותי לעור והריח המתוק שעוטף אותך ישר משפר את ההרגשה ומוסיף קצת אור ליום. פלוס נוסף שהסבון הוא ללא פראבנים ונטול sls .
מוצרי אהבה ניתן לרכוש בסופר פארם עבור 60 ש"ח לפני מבצע אך הבקבוק הוא של 500מ"ל, כמות יפה מאוד.

מוצר חשוב נוסף הוא בושם, כמכורה קשה לבשמים וריחות יש לי מבחר רחב של בשמים לכל אירוע ולכל תקופה ומה שבינהם. לתקופת הקיץ המתקרבת ולאחר מבחן לא מוצלח חודש שעבר החלטתי להתחדש ב Daisy Dream של מארק ג'ייקובס. מלבד העיצוב היפייפה גם לריח לא חסר במיוחד כשהתווים העיקריים הם של פטל שחור, יסמין, ליצ'י, אפרסק ואשכולית.
רעננות עם תיחכום וזה בדיוק מה שאנחנו צריכות בקיץ, קלילות מתוחכמת ורעננות שתשכיח את החום המכביד.
כך שאם אתן מחפשות בושם ממליצה ללכת ולהסניף.
ניתן לרכישה במשביר ואפריל כאשר כמעט תמיד יש מבצע, אני את שלי רכשתי עבור 250 ש"ח ולפני מבצע מחירו כ500 ש"ח.

אחרון חביב הוא האודם. איך אפשר בלי?
אם בחורף הלכנו על הכהים והדומיננטים בקיץ נלך על הטבעיים, ורדרדים וחינניים.
בכלל, השנה עולם האופנה נוטה לכיוון החזרה לטבעיות. איפור עיניים עדין ללא צלליות רק מסקרה בולטת ושפתיים מובלטות עם אודם ניוד, ורוד עתיק או אדום. עור זוהר, אחיד וחלק.
אך אם בכל זאת חשקה נפשכן בצבע אך עדיין להשאר שיקיות הייתי בוחרת אודם בגוון דומה לשל Trafalgar Pink מבית דיור. ורוד קר עם תת גוון כחול. נשי ועדין אך עם נוכחות. לחותי אך עמיד מאוד.
אני משלבת אותו עם תוחם בגוון Rosy Rim החדש של מאק.


נ.ב
מוצר חשוב נוסף שלא ציינתי הוא מקדם הגנה בתצורת קרם פנים או לפחות מייקאפ אם מקדם uv. הפנים שלנו הם הדבר שהכי חשוף לשמש ועלינו לשמור עליהם בהתאם.

מה אתן אוהבות לרכוש לקיץ? איזה ריחות יש לכן?
XOXO.

תגובות

  1. הצילום של הבושם מהמם! אהבתי מאוד :)
    אני ממש אוהבת את המוצרים של AHAVA למקלחת והקרם רחצה הזה נשמע אקסטרא חלומי!

    השבמחק
    תשובות
    1. צילום שלי עריכה של בן הזוג :)
      ואני כבר שמתי עין על כמה מוצרי אהבה

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות