The holy grails. מוצרים שירכשו שוב.

שלומות לכולם!
לכולנו יש מוצרים שבלעדיהם אי אפשר להסתדר, מצילי יום, משמחי יום או סתם גורמים לנו להרגיש טוב יותר..יפות יותר.
לרוב זה גם המוצרים שנרכשים שוב ושוב ולרוב גם נשקיע בהם קצת יותר והם בשימוש יומיומי,
אלו הם המוצרים שלי:
Dior Capture Totale eyes Essential serum- אני כ"כ אוהבת את הסרום עיניים הזה שמדובר כבר בבקבוקון השלישי במספר שאני רוכשת. הכמות היא 15 מ"ל ולחיצה אחת מספיקה להרבה ומשמשת אותי לשתי העיניים ולכן למרות שהכמות יחסית קטנה היא מספיקה להמון זמן (כמעט שנה!). המרקם הוא ג'ל מיימי ולכן הוא קליל ונספג מהר ולא כבד על העין. הריח שלו מרענן ולימוני קצת. דיור טוענים שהסרום הזה מטהר רעלים, מחזק ומחדש את אזור העור מתחת לעין גם בשכבות הראשונות וגם בעמוקות יותר ובנוסף עוזר במניעת סימני גיל, עיגולים שחורים ונותן מראה בריא, רענן וזוהר.
מדובר בהרבה אמירות ובאופן כללי לגבי מוצרים שמבטיחים לחולל נס צריך לקחת בעירבון מוגבל ולא לצפות שהכל יקרה. אני כן יכולה להעיד מה קורה אצלי והמוצר הזה כן עזר לי הרבה פעמים עם יובש באזור העין וכן חל שיפור ניכר בצבע וגודל העיגולים השחורים ובנפיחות בשימוש בבקבוק הראשון אבל הם לא נעלמו וגם לא יעלמו ועכשיו המוצר שומר על המצב תחת שליטה ומונע מהמצב להחמיר. פעולה נוספת שהסרום ביצע היא העלמת נקודות שומן קטנות שיש כמעט לכולנו תחת לעין. סה"כ כמות נכבדת של פעולות למוצר אחד.
ובואו נדבר על העיצוב גם, קלאסי, יוקרתי, עמיד. משאבה נוחה והיגיינית, בקבוקון עם נוכחות ומשקל כך שהוא לא יישבר בקלות
ומחירו נע מ68$ ומעלה, תלוי היכן נרכש. מניסיוני בדיוטי פרי הכי זול.


Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner 

זהו מוצר חדש בארון שלי שלמען האמת נרכש רק בתחילת החודש אך הוא חולל שינוי כ"כ גדול שמבחינתי הוא מנצח ויירכש שוב ושוב.
אך ראשית כל סיפור. מזה מס' חודשים סבלתי מקילוף עודף של עור מת. כולנו משילים עור מעצמנו בצורה טבעית ופעם בשבוע רצוי לבצע פילינג כדי לרענן ולהמריץ את העור אך אצלי עור הפנים כל יום היה פשוט מתקלף ברמה ששמתי קרם לחות ותוך כדי העיסוי ומריחה העור שלי היה יורד. נשמע לא נעים ומגעיל אבל תאכלס לא. רק אני הרגשתי בכך וזה לא היה משהו בולט לאחרים וגם לא לבן זוגי. תחילה חשבתי שמדובר במשהו שנוצר לאחר שימוש בתרופות עם סטרואידים לאלרגיה אך לא וגם חשבתי שמדובר אולי עקב שינוי תזונתי אך הכל היה תקין וזה נמשך תקופה ממושכת. ומפה לשם הבנתי שיש צורך במוצר קצת יותר רציני מפילינג גרגירים עדין. אז רכשתי את הפילינג הכימי של קלרינס, לאחר ניקוי פנים טוב מאיפור וג'יפה יומית שמים קצת על צמר גפן ומנקים את הפנים כאילו מדובר במי פנים רגילים, מחכים כמה דק' וממשיכים ברוטינת הטיפוח.(שימו לב, השימוש הוא לא יומיומי אלא פעם פעמיים בשבוע!) הפנים לא מרגישות נקיות יותר אך כן חלקות יותר ולמחרת בבוקר העור נראה בהיר יותר, פיגמנטציות קטנות נעלמות לאט לאט והעור קורן יותר ומתוח יותר וכן בעיית העור המת נפתרה.
המוצר מכיל סרפד לבן אשר פועל על הנקבוביות והקטנתם ותמצית פרי התמרינדי שפועל על ניקוי התאים המתיפ, תיקון והבהרה של העור.
ניתן לרכישה ברשתות סופר פארם עבור כ180 ש"ח לאחר מבצעים.

Benefit Watt's up! Highlighter- היילייטר סטיק קרמי בגוון שמפניה יפייפה, נמרח בקלות וקל לטישטוש בעזרת הספוג שמחובר לקצה השני של המוצר. מוצר שאני תמיד נהנת לזרוק לתוך תיק האיפור לתיקונים קלים במהלך היום.
הגוון עדין ויומיומי ונותן את ההארה שגורמת לי להרגיש פרסטיג' ואני אישית שמה אותו גם בערב.
מעולה לסטודנטים/תלמידים או אנשים שבתזוזה מתמדת, קליל וקומפקטי ולא דורש הרבה מאמץ. מינוס יחידי שהוא עם הזמן מאבד מהברק שלו
סווץ' מהרשת של המדהים הזה
ניתן לרכישה בחו"ל בלבד או באתר לוק פנטסטיק בלינק כאן.
(הם שולחים לארץ את המוצרים של בנפיט למרות שרשום אחרת)

Viktor&Rolf Flowerbomb- מתנת יומולדת שקבלתי מהוריי דצמבר שעבר אך מכיוון שאני מכורת בשמים (13 במספר) וגם כי זה בקבוק של 100 מ"ל הגעתי לקצת לפני החצי. ריח מתוק ועשיר שנשאר עליי כל היום מתאים לקיץ ולחורף ותמיד גורף אחריו מחמאות.
מכיל תווים של יסמין, ורד, סחלב, אירוס ופטצ'ולי ובקיצור מאוד פרחוני ומתוק.
ניתן לרכישה בחנויות הפארם והמשביר. העלות משתנה וכמעט ואף פעם לא משתתף במבצע לכן שווה לעשות סקר שוק. אני את שלי קבלתי מהמשביר.

אלו היו מוצרי המסט שלי שירכשו שוב ושוב,
מה המוצרים שלכן?
XOXO.


תגובות

  1. בגזרת הבשמים אני קונה פעם אחר פעם את ange ou demon של ג'יבנשי! מכורה.
    טרם יצא לי לסיים היילייטר, שאפו :)

    השבמחק
  2. אווייי הבושם הזה, האריזה פשוט קנתה אותי ולא משנה לי בכלל מה הריח!

    השבמחק
    תשובות
    1. האריזה אכן מהממת. מבטיחה שגם הריח :)

      מחק
  3. איזה יופי של פוסט! הסרום הזה של דיור נשמע מבטיח ואני מתה כבר לנסות את ההיילייטר בסטיק של בנפיט. דילגתי עליו בהזמנה הקודמת כי רציתי קודם לראות שהכל מגיע. כיף שאפשר להזמין עכשיו בנפיט בקלות מלוק פנטסטיק.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מעולה שאפשר להזמין משם אני בדיוק מתלבטת אם לרכוש משם כמה דברים או להתאפק עד הנסיעה לחו"ל

      מחק
  4. פלוור בומם מדהים! המושם הראשון בחיים שלנ שהרגשתי שאני ממש אוהבת אותו וחייבת דווקא אותו, ולא סתם ריח טוב ואני צריכה בושם..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות