Clash of the Titans- The battle of the foundations

שלומות לכולם!
שבוע שעבר לא יצא לי לרשום עקב צינון מעצבן ומבחן במאקרו כלכלה מעצבן אף יותר. לצינון שלום.
היום אני חוזרת עם אחד הפוסטים היותר מעניינים לקריאה לדעתי.
מייקאפים.
אנו בשאיפה תמיד למראה עור מושלם, חלק ואחיד. המייקאפ הוא זה שעוזר לנו להגיע לזה, או יותר נכון עוזר לנו להסוואות את מה שלא.
כמות הפעמים שיצא לי חצ'קון נוראי או שהעור היה נראה קצת עייף, עם קונסילר ומייקאפ טוב הכל השתפר. מבחינתי הצלחה היא כשהחבר אומר לאיפה החצ'קון נעלם? או וואו את נראת טוב.
קיימים בשוק המון מייקאפים טובים, לחלקם באז גדול יותר וחלקם פחות. אני ארשום היום על כמה שהיה סביבם באז רציני. 3 ענקיות איפור ואחד מוכר לא פחות, רק לא בארץ.
על מי אני ממליצה? מי נותן את המראה הכי מוצלח? ומי משתלב טוב בקיץ החמים שלנו.
חשוב לי לציין שאני לא חושבת שבחורה צריכה כ"כ הרבה מייקאפים, ההפך, אחד מספיק, גג שניים. מה שאתן רואות כאן הוא טירוף של רגע והמטרה בפוסט הזה לעזור לאותן הבנות שמתלבטות ומחפשות אחר מייקאפ טוב. דבר נוסף, לדעתי מייקאפ הוא משהו ששווה להשקיע בו כמו ששווה להשקיע בקרם פנים טוב, שני הדברים האלה הם הבסיס וההגנה של עור הפנים שלנו והם גם אלה שנכנסים עמוק יותר בין התאים. אני לא אומרת שיקר=טוב אבל כן הייתי פונה לחברות מוכרות יותר.

אז שנתחיל?
Yves saint laurent youth liberator serum (גוון b30)
מדובר במייקאפ שמכיל את הסרום המוצלח של החברה forever youth liberator, מייקאפ בעל תכונות אנטי אייג'ינג, מיצוק העור והענקת לחות ל24 שעות. הקונספט נחמד, מייקאפ עם סרום, בפועל אני לא מרגישה שינוי. גם לא חושבת שאפשרי לשים לב, כנראה מהכמות הסרום היחסית קטנה ששמים כדי לא להרוס את יציבות החומר. הוא מתאים לבעלות עור יבש ומי שבעלת עור שומני תצטרך לבחור במייקאפ אחר. בעלות עור מעורב יכולות לפזול לעברו אך שיקחו בחשבון שבאמצע היום הן יצטרכו לפדר או לספוג את השומניות עם נייר, אני מניחה שזה בגלל שסה"כ מדובר במייקאפ מזין ומלא בלחות. הכיסוי הוא בינוני עד מלא למרות שלדעתי בשלב מסויים עם יותר מידי חומר הוא כבר לא נמרח טוב ולא מתאחד יפה עם העור אז לדעתי הכיסוי יותר בינוני. המרקם שלו קרמי נוזלי ועל פניו נותן מראה אחיד וקורן לעור, מבחינת ריח הוא בעל ריח עדין מאוד כמעט ולא מורגש. מגוון הצבעים רחב, כך שסביר להניח שתהיה התאמה מוצלחת, הכמות היא סטנדרתית של 30מ"ל ופלוס חשוב מאוד במדינתו הינו הspf 20 שיש במוצר שיכול לחסוך לכן את הקרם הגנה לפנים.
על פניו מדובר במייקאפ מוצלח, קליל ומתאים ליוםיום וגם לאירועים שדרוש בהם קצת יותר כיסוי וקצת יותר וואו. עם זאת, לא יירכש שוב רק כי הוא באמת לא מתאים לעור מעורב כ"כ שזה מה שיש לי. מי שמחפשת מייקאפ מזין עם הגנה ובעלת עור מעור שווה לה לבדוק את הבחור.
המחיר נע בין ה250-350, תלוי במבצע וניתן לרכישה במשביר, סופר פארם ואפריל בחלק מהרשתות.

Dior diorskin airflash (גוון 200)
מוצר שרשמתי עליו בעבר אך בקרב מייקאפים אי אפשר שלא להכניס את דיור. כאמור מדובר במייקאפ ספריי למראה חלק ואוורירי, גימיקי ומגניב אם כי מלכלך ומסורבל. הגימור הוא מאט ולכן מתאים לבעלות עור מעורב למרות שלקראת סוף היום את כבר מתחילה להיות שומנית ומבריקה. שזה בסדר כי אנחנו אנושיות ולא רוצות לסתום את העור.
מבחינת כיסוי הוא חלקי אך נותן מראה אחיד ויפה ולדעתי הוא מעולה לקבלת אותו מראה פוטושופי מושלם. הכמות היא של 70 מ"ל, כמות נכבדת אך יש הרגשה שהוא נגמר מהר וקצת מתבזבז בהתזה. למוצר כמה בעיות, טווח גוונים קטן, אין מקדם הגנה ואין אותו בארץ.
פוסט רחב יותר ניתן לקרוא כאן.
האם ירכש שוב? כמו שאמרתי בפוסט הקודם על המוצר, לא. לדיור יש מייקאפים כ"כ מוצלחים עם מקדם הגנה, זמינית בארץ וגימור מושלם אז למה להסתפק בגימיק המסורבל?
ניתן לרכישה בדיוטי פרי או בחו"ל עבור 50$

Nars sheer glow (גוון santa fe)
נתחיל עם זה שמדובר בחברת יוקרה שלצערי אין בארץ עם מוצרים מעולים, בינהם המייקאפ הזה. המייקאפ הזהיצר הרבה באז בעולם היוטיוב והרבה הכתירו אותו כמושלם.
אני כבר אומר שאין בו יותר מידי sheer, הגימור הוא סאטני עם מעט גלואו ומבחינת כיסוי הוא מדיום אך מצד שני הוא מכסה לי כל חצ'קון ועיגולים שחורים מתחת לעיניים ולכן לא דורש הרבה חומר, ההפך יותר מידי ייתן מראה עמוס ולא מחמיא. הוא יוצר מראה אחיד, חלק ומושלם. כאילו עכשיו יצאתי מפוטושופ. בשימוש אצלי לאירועים וימים שבאלי אקסטרה כיסוי/ מראה אחיד ויפה. הכמות היא גם סטנדרטית של 30 מ"ל. אחד החסרונות של המייקאפ הזה שלפעמים הוא נוטה להתפס על יובש ונקבוביות ולכן דורש פריימר או קרם פנים טוב. אין בו מקדם הגנה והמינוס הכי רציני שהוא ללא משאבה דבר שמקשה על הוצאת החומר וביזבוז יתר שלו, אה ושלדעתי הוא לא הכי יתאים לקיץ שלנו, רק אם אתן הרבה במזגן. לחורף הוא מושלם.
האם ירכש שוב, כן. המייקאפ המושלם למראה חלק, אחיד.
שלי נרכש בסטרוברי.נט עבור 180 ש"ח. שימו לב שלשבוע הקרוב יש באתר 10% נוספים למוצרי איפור.

Chanel vitalumiere aqua ultra light skin perfecting (גוון beige30)
איי שאנל שאנל.. האם את יכולה לפקשש? כן. אבל לא עם המייקאפ הזה. מהשם ניתן להבין שמדובר במייקאפ קליל מאוד בעל כיסוי קליל וגימור dewy, כלומר זוהר, קליל ורענן.
שאנל טוענים שהמייקאפ הזה אמור לתת הרגשה של להיות עם וללכת בלי וזה המצב. מעלים את הפיגמנטציות ומטשטש פצעים, עדיין שם אך נראה פחות. מעולה לעור מעורב וגם לשמן ואפילו ליבש פשוט כי הוא קליל. מושלם ליומיום, התרוצצות בחוץ וגם בפנים. לקראת אמצע היום קיימת שומניות והברקה אך לא כמו עם הysl ושוב, אי אפשר למנוע הברקה לחלוטין. למרות שהבקבוק נראה קטן הכמות היא רגילה של 30 מ"ל.
פלוס נוסף הוא spf15, נכון שהוא יחסית נמוך אבל עדיף משהו מכלום.
האם ירכש שוב? עוד לא החלטתי. למאק יש את face&body שדיי דומה בתכונותיו בעלות נמוכה בהרבה, אך סביר להניח שירכש שוב.
ניתן לרכישה עבור 356 ש"ח במשביר, סופר פארם.

מימין לשמאל סווצ'ים: שאנל,נארס,דיור, YSL
מיהו המנצח שלכן ?

תגובות

  1. אני ממש רוצה לנסות את שאנל! כל הזמן דוחה ודוחה את הקץ, פשוט עם כל כך הרבה פתוחים, קשה להצדיק רכישת שאנל כרגע :) אבל זה עוד יקרה. פוסט כיפי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי הוא מושלם לקיץ הישראלי, את חייבת לנסות!

      מחק
  2. אני מתה לנסות את שאנל כבר הרבה זמן - ממש מתחשק לי מייקאפ איכותי וקליל. אבל חוששני שהגוון הבהיר ביותר לא יתאים :\

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי מייקאפ הכי בהיר ומודה מתאים כדי קצת לאזן את הגוון?
      ואם ייצא לך בחו"ל יש גוונים נוספים

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות