Hair talk!

שלומות לכולם!

שיער ארוך,שופע חלק ומלא. חלומות של הרבה מאיתנו. אני לעומת זאת רוצה שיער גלי או מעט מקורזל,רצוי בלונדי וארוך. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר.
במציאות אני מודה, יש לי את החלומות של המתולתלות. אני בעלת שיער ארוך חלק ומלא בצבע חום כהה על גבול השחור. הוא תמיד צבוע בגוונים אדומים,סגולים כהים ובשנה האחרונה צבוע בגוון בשם berry red של לוראל מהסדרה של castin creme gloss. שמעניק מין גוון אדמדם כהה לשיער. החלום שלי הוא שיער בלונד כסוף.
למרות השיער הצבוע שלי שחשבתן שדורש הרבה טיפוח והתעסקות אני כמעט ולא מטפלת בו. אני מאמינה שכמה שפחות חומר על הראש ככה יותר טוב ואם כבר לשים משהו אז משהו טיפולי שבאמת משפיע, בנוסף, אני שוטפת שיער פעם פעמיים בשבוע כדי לשמור על הצבע וגם אחרי שטיפה אין מצב לפן, רק ייבוש עם חום בינוני, חבל לשרוף את השיער.
מבחינת שמפו, אני חולת ריחות ובחיפוש תמידי אחרי האחד. האחד שינקה טוב וישאיר ריח לאורך זמן ושיער רך ונעים.
היום אני משתמשת ב3  סוגי שמפו:
Lush big-
שמפו של חברת לאש, למראה "יבש" ומנופח כאילו שהשיער יצא מהים והוא מלא במלח. השמפו עצמו צמיגי ומלא בגרירי מלח גס ולאחר השימוש השיער מקבל תחושה כאילו איבד מגמישותו ועלול להשבר כל רגע. כמובן שזה לא נכון וזאת רק הרגשה. בגלל שאין בו רוזמרין הוא לא יתאים לבעלות שיער שנוטה לקשרים אבל הוא כן מקל על עיצוב השיער ואחרי שהוא מתייבש השיער רך שוב ובעל ריח רענן שלצערי לא מחזיק הרבה.
ג'לי עם גושים של מלח!

Body shop oriental spa shampoo enriched with Aragan oil
אם יש שמפו שהוא fail זה זה. צריך כמות ענקית כדי שבאמת ינקה את השיער וגם אחרי השיער לא מרגיש נקי ואין טיפת ריח טוב שנשאר. אמור להיות עשיר בשמן מרוקאי מטפח ומזין, אני חושבת שהוא מלא ברעלים ודברים לא בריאים לשיער.
ביג no!

 Nature's Gate fruit blend
רכישה של שמפו מאייהרב, בעל ריח מתוק מאוד של אגס אסייתי ותה אדום, השמפו היחידי שיש לי שמתאים לשיער צבוע. בנוסף הוא נחשב לבריא וללא סולפט ופראבנים למינהם והכי חשוב ללא התעללות בבעלי חיים.
אחד החסרונות בשמפו בריא וטבעי שהוא לא מקציף את עצמו כמו שמפו רגיל שזה לפעמים קצת מבאס אבל מצד שני הוא מנקה טוב ובריא קצת יותר וזה הכי חשוב.

מבחינת מסכות לשיער יש לי 2 ופה תגלו גם את השגעת שלי לשמן אראגן.
אמא שלי חזרה ממרוקו לפני שנה וקצת וחזרה עם הרבה שמן מרוקאי. מה שאני נוטה לעשות לפני חפיפה אני שמה שמן בשורשים ובקצוות, קושרת לגולגול שמה על שאר השיער, מחכה בסביבות השעה וממשיכה בארגונים הרגילים כמו מסכה טובה לפנים. מכיוון שהריח של שמן ארגאן טהור לא טוב בכלל עדיף ומומלץ לשטוף ישר אחרי ולא לצאת איתו ליד אנשים.
השיער אחרי מרגיש עבה יותר ובריא יותר.
מסכה נוספת היא של חברת maroccan oil האגדית. 500 מ"ל של לחות לשיער בקופסה שמחזיקה כמעט לשנה. לאחר חפיפת השיער אני שמה את המסכה ל5 דק' בינתיים אני עושה פילינג לגוף או מורידה שיער ולאחר מכן השיער רך, נעים למגע ומרגיש בריא וחיוני. ממליצה לכן לבדוק את החברה והמוצרים שלה.

מבחינת מוצרי ערך מוסף אני משתמשת בשניים עיקריים,
לחברת פנטן יש סרום לשיקום קצוות מפוצלים. המוצר עוזר למנוע ומשקם קצוות מפוצלים ומכיוון שזה כבר הבקבוק השני אני יכולה להגיד שכמעט ואין לי קצוות מפוצלים מאז השימוש במוצר. המרקם הוא ג'ל סיליקוני ומורחים אותו על קצוות השיער בלבד וזהו. התכשיר עושה לבד את העבודה ונספג בשיער והוא לא נשאר שומני בכלל.

מוצר נוסף הוא של גרניה שלצערי לא מוכרים מוצרי שיער שלהם בארץ וחבל.
זהו מוס שנועד לשיער צבוע ומלבד הריח הנהדר שנשאר ונשאר הוא מקבע בצורה מעולה שיער עקשן וחלקלק שנוטה לא להקשיב ולצאת מהגומיה/צמה/כל דבר. צרות של שיער חלק. בנוסף לפעולת הקיבוע הוא גם מגן מפני קרינת UV ומעניק ברק ונפח.
מוצרים ששווים בדיקה בפעם הבאה שתהיו בחו"ל.

אשמח להמלצות לשמפו מוצלח וכנ"ל גם מסכה כיפית!

תגובות

  1. בא לי ככ לנסות את natures gate הוא נראה וינטג'י מקסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השמפו עצמו מעולה ובעל מגוון של ריחות.
      הוא ממש מריח כמו אגס!

      מחק
  2. ריח של אגס!! אני קונה. עכשיו.

    השבמחק
  3. מאוהבת במורוקן אוייל, וניסית את הברום של הקרם של פנטן? מדהים! מוזמנת אליי לבלוג :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות