Mac Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation

שלומות לכולם!
עוד מייקאפ חדש עם שם מפציץ. אז בעצם מה השם מרמז לנו על המייקאפ?
עמידות- המייקאפ החדש של מאק הינו חלק מליין הפרו לונגוור של החברה, סדרה שבעיקר לשימוש של מאפרים ומאפיין אותה עמידות יוצאת דופן. המייקאפ הזה מתיימר להחזיק 24 שעות.
מעשיר בלחות- בעצם לא מייבש.
ועמיד במים.
האם הוא עומד בכל הציפיות? כן!כן!כן!!!

מייקאפ בכיסוי בינוני עד מלא, נותן פייט רציני לדאבל וור של אסתי וקולורסטיי של רבלון.
הכיסוי מושלם בגימור מאט שהופך מעט לסאטני. קליל על הפנים ולא מורגש, כמו עור שני בעצם. מושלם לקיץ הישראלי, לעור מעורב ושמן והייתי מנסה אותו גם על עור יבש, פשוט כי הוא באמת לא מייבש את הפנים. כן קצת נתפס על אזורים יבשים אבל עם לחות טובה לפני לדעתי זה יצליח.
מבחינת עמידות אני לא יודעת לגבי ה24 אבל מעל ל16 ללא ספק. אפילו לא הניד עפעף. בעיקר על האף שבד"כ המקום הראשון שאפשר לראות אצלי שהמייקאפ ירד בסוף היום עדיין נשאר מייקאפ. גם אחרי טיולים בחוץ עם זיעה וחום ישראלי לא הזיזו אותו ומנעו מהפנים להבריק ולהיות שומניות.
מרקם מעט נוזלי

המרקם שלו מעט נוזלי שזה מפתיע למייקאפ כזה עמיד. אני משתמשת בספוג או מברשת שטוחה לאפליקציה על הפנים ומבחינת גוונים לי הותאם nw20, שזה קצת מפתיע כי אני בד"כ nc25 אבל מכוון שהוא מתחמצן בגוון ודיי מתאים את עצמו לעור האמיתי שלך יצא שזה מתאים בול. מה שכן הייתי ממליצה ללכת גוון אחד פחות ובכלל, קודם לנסות בחנות ולדרוש דוגמית כדי לנסות אותה קודם ולהיות בטוחות שמתאים לכן לפני השימוש במוצר המלא.
כיסוי מלא וקליל

מתחמצן קלות לגוון העור המתאים לאחר טישטוש קל

המינוס היחידי שהוא גם פלוס שאין למוצר spf מה שמצריך מאיתנו לשים קרם הגנה קודם לכן, מצד שני הוא מושלם לתמונות (כי הפנים לא יחזירו אור) וכך יווצר לנו מראה הפוטושופ שאותו חלקנו מחפשות, במיוחד באירועים.
אין לי מה לומר מלבד מושלם. אם אתן מחפשות כיסוי בינוני ומלא לכו תנסו את החבוב הזה. כ"כ קליל ולא מורגש על הפנים, כאילו הומצא עבור הקיץ הישראלי. מאחד את גוון העור ויוצר מראה חלק, נקי ומושלם.

ניתן לרכישה בחנויות הרשת ובאתר הרשמי.

תגובות

  1. אני נורא אוהבת את המייקאפ בגרסתו הראשונה, בבקבוק זכוכית, מעניין אותי לראות מה ההבדל בין הגרסאות :]

    השבמחק
    תשובות
    1. הרבה יותר עמיד! כיסוי מלא יותר :)

      מחק
  2. נשמע מסקרן! אבל חוששת שלעור היבש שלי זה יהיה טו מאץ'..

    השבמחק
    תשובות
    1. תבקשי דוגמית בחנות! יש סיכוי שזה יתאים לך..

      מחק
  3. קניתי אותו לפני שבוע וזה הדבר הכי טוב שקרה לפנים שלי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות