Sephora haul

שלומות לכולם!
בהמשך לשיטוטי בחו"ל והשופינג הכרוך בדבר וסניפי ספורה שיש במקום כמובן שאצא עם שקית. כמובן שאשתף אתכן.
האמת שבאתי נורא ממוקדת מטרה מבחינת קניות. גם בבודי שופ. ידעתי בדיוק מה אני צריכה ורוצה. מה הולך להיגמר ודורש החלפה ומה אני ארכוש רק כפינוק אם ממש ימצא חן בעיניי.
נתחיל עם הבסיס.

Makeup forever step 1 mattifying primer
הפריימר הידוע של החברה עבר מיתוג מחדש ולדעתי גם שינוי בנוסחה. בשונה מהפריימר של בנפיט  שלא אהבתי בכלל וגרם לי לפצעוני, הפריימר של מייקאפ פוראבר הוא לא סיליקוני אלא יוצר במרקם ג'ל קריר. טיפה מחומר מספיקה להרבה ובמגע עם הפנים העור מקבל ישר מרקם מאט וכאילו מושך את העור ומכווץ אותו וכך גם אותן נקבוביות נעלמות ומתמלאות. הוא לא מרגיש כבד או סותם ומעיק ומרגיש דיי קליל ועוזר לאיפור להתקבע יפה ולעור להחזיק מעמד במראה מאט קצת יותר.
דבר אחר לא היה ברור לי ועדיין לא עליתי על הבעיה לפעמים לאחר מריחה כאילו הפריימר מתחיל להתפורר או להצטמק על הפנים. לדעתי זה קשור למריחה על הפנים או הקרם פנים שלט נספג מספיק קודם, אם יש לכן רעיון ופתרון אשמח. בכל מקרה אעדכן אם המוצר מוצלח והבעיה נפתרה.

Le blanc de Chanel
אך שאנל שאנל.. נתחיל עם זה שבחנות מסויימת היה הנחה על המוצרים שלהם ובדיוטי, שם קניתי את המוצר הוא עלה לי 33 יורו שזה זול ביותר מחצי בארץ.
מדובר בפריימר מבהיר ומאיר ויכול לשמש כתוסף למייקאפ להארה. לאחר מריחה על הפנים מתקבל מראה מואר, חלק ופורצלני. מושלם למי שאוהבת ואני לא בטוחה שאני מצליחה לתאר את המושלמות של המוצר אבל אני מאוהבת. יש לו ריח שאנלי מוכר אך מעט חלבי שכזה אבל הוא נעלם לאחר מס' דק'. מוצר קליל על הפנים ומושלם לימים האלה שבא לך להיות מושלמת כמו בובת חרסינה.

Maybelline instant anti age
הקורקטור המדובר שמטפל גם בסימני הזדקנות ומעניק כיסוי מושלם.  אני אישית מתלהבת מהספוג הנעים אבל בעיקר משתמשת בו להארה, כי קצת פספסתי בגוון. למרות שהוא לא רע בהעלמת העיגולים, במיוחד אם מעל אני שמה את הקונסילר של בובי בראון שרשמתי עליו בעבר.
אני דיי מרוצה ממנו, במיוחד עבוד ה10 יורו ששלמתי. אם יירכש שוב אני לא יודעת אבל לפחות ניסיתי!

ונמשיך לגימור,
Too faced primed and poreless
פודרה בתפזורות למראה מאט, אחיד וללא נקבוביות. מושלם. כמות קטנה מספיקה ליום שלם. מקבע כל מייקאפ ושומר על הפנים מהברקה. מחזיק את מבחן ה8 שעות עם כמעט כל מייקאפ שברשותי ועם החבוב מלמעלה נוצר מראה flawless. הלוואי שהיה אותו גם בצורה דחוסה כי הייתי רוכשת. ובאשר לאמירת הללא נקבוביות, אני יכולה להגיד שהפודרה עוזרת בהעלמה שלהם, לפחות בהתחלה.
מושלם.

Too faced melted liquefied long wear lipstick
הגוון שבחרתי הוא Candy ולמי שלא מכירה מדובר בשפתון נוזלי עמיד שמתקבע למאט. הפיגמנט מעולה, ורוד עמוק, דומיננטי אך לא זועק. האפליקציה נוחה במיוחד בעזרת הספוגית הקטנה שבקצה והעמידות מוצלחת ושורדת ארוחה טובה. אני מתבאסת קצת שלא רכשתי עוד צבעים כי עד כה הם לא יורדים מהרמה של  האודמים של מאק ובורז'ואה האהובים עליי ואולי מוצלחים קצת יותר.

Beauty blender
גם אני הצטרפתי לשגעת הביוטי בלנדר. וניתן לראות ששלי בשימוש תמידי מאז הרכישה. אין יותר מידי מה לספר. מוצר מעולה למייקאפ, להצללה, הארה ולקונסילרים. משהו שכן שמתי לב אליו שנראה לי שהוא נוח לי יותר כאשר הוא יבש יותר מאשר לח מאוד.
אז למי שיש אולי שווה בדיקה.

בנוסף קבלתי במתנה לאחר הקניה מס' דוגמיות מסומק של מותג הבית של ספורה ואני ממש מופתעת מהעמידות והגוון המוצלח. להבא לעצור ולבדוק גם אותם.

וזהו.
לא הרבה אבל ח"ח לבן הזוג שלי שהתמודד בגבורה עם השהייה בספורה.
שתפו אותי ברכישות מוצלחות שאבדוק להבא בחו"ל :)

תגובות

  1. איזה קניות שוות! תתחדשי על הכל!
    גם אני קצת מתחרטת שלא רכשתי עוד גוונים מהמלטד של טו פייסד, אבל מתכוונת עוד לחזור לשם יום אחד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאפשר לרכוש באינטרנט אבל המחיר יקר יותר קצת..
      תודה יקירה!

      מחק
  2. הפודרה של טו פייסד קיימת בגרסה דחוסה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעת! פשוט בספורה לא היה.. פשוט ארכוש ברשת :)

      מחק
  3. איזה כיף, תתחדשי על הכל :)
    המלטד... אני כל כך חומדת אותם, אבל לא מצליחה למצוא אתר ששולח לארץ ויש לו בדיוק את הגוונים שאני רוצה :(
    ועכשיו ממש סקרנת אותי לגבי הפריימר של שאנל, יש לי קצת שריטה בקטע הזה ולפעמים אני ממש רוצה גימור של בובת חרסינה [לא יודעת למה, אני בכלל בחורה של המראה הטבעי בכל מה שקשור למייקאפ]

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוונים של המלטד באמת בעייתיים באתרים.. צריך לעקוב כל הזמן כי תמיד מוסיפים ואז נעלמים מהר. בנוגע לפריימר, ממליצה לראות סרטונים של ג'קלין היל היא משתמשת בזה דיי הרבה וככה תראי אם האפקט מתאים לך, בכל מקרה לדעתי מאוד מומלץ ושווה בדיקה!

      מחק
  4. קניות כייפיות ביותר! כשהייתי בפריז ביקשתי דוגמית של הפריימר הזה ונתנו לי כמה לחיצות בתוך קופסית קטנטנה כזו, שמספיקה לדי הרבה פעמים לדעתי. הוא אכן מחליק את העור בצורה מעולה, אבל לצערי גם לי היו את ענייני ה״התגבשות״ המוזרים על העור והיא איזורים שבהם נראה שהוא ממש מייבש את העור, אז הקונסילר שהנחתי עליו (וניסיתי כמה וכמה) פשוט נראו יבשושיים ופאצ׳יים עד מאוד... :(
    אבל למי זה משנה, תיהני מהכל! הכי כיף שופינג בחו״ל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפחות אני לא לבד שזה מתפורר עליי.. הקטע המוזר שזה לא קורה תמיד.. תודה רבה !

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות