בלוג חדש נולד!

שלומות לכלום!

ראשית כל שמי הוא אדית, מתגוררת בחיפה, אחת הערים היפות בארץ והפחות מוערכות (בניגוד לערים אחרות..כמו..תל אביב).
בקרוב אהיה בת 25 (9.12.89), עובדת בחברה גדולה שכרגע תשאר אנונימית, מסיבות אישיות בלבד :)
סטודנטית למנהל עסקים ומדעי המדינה באונ' הפתוחה, ותמיד חושבת שעוד לק אחד לאוסף לא יזיק לי בכלל.

כמו שניתן להבין מדובר בעוד בלוג איפור ואופנה, שכ"כ חסר מהם לאחרונה, אבל אני עושה את זה לpure fun, כי בא לי לחלוק אתכם את המוצרים שאני מזמינה מהרשת- ויש המון כאלה, רובם מוצרי יוקרה וחצי יוקרה שנבחרו בקפידה ולאחר סקר שוק היכן ניתן למצוא אותם הכי זול שיש, אחלוק עמכם בנוסף רכישות מהארץ, בעיקר בגדים כי יש לי ניסיון רע מלהזמין בגדים מחו"ל.
מבחינת צורת לבוש אני תמיד בשאיפה למראה הטיפה מתוחכם יותר (למרות שלפי בן זוגי אני מתלבשת כמו צועניה מהרחוב, אבל מה הוא מבין), כאן אתם תשפטו, עצות, הארות ותובנות תמיד יתקבלו בברכה.

תחביב נוסף שיש לי, קטן קטן אך נחמד מאוד הוא צילום, לכן השאיפה היא שהתמונות יהיו כאן באיכות טובה ולא ערוכות בכלל, פשוט כי אני שונאת לערוך, ואם יש לי חצ'קון באמצע המצח אז הוא החבר החדש שלי לשבוע הקרוב ואין מה להתבייש.
אני מצלמת בעיקר מהטלפון הנייד, שבו יש אחלה של מצלמה- HTC ONE M8
ומצלמה נוספת שהיא CANON 600DSLR שהיא הבובה היקרה שלי אבל כבדה מידי להסתובבות יומיומית :(

וקצת למען הסקרנות,
פוסט הבא- סקירה על 2 מוצרים: Dior Close up day cream
ו   The body shop vitamin E overnight serum-in oil 

ולסיום, חתול!


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות