Dior close up day cream & the body shop vitamin E overnight serum in-oil review!!

שלומות לכולם!
אז כמו שהבטחתי פוסט חדש, סקירה על 2 קרמים שהם בשימוש יומיומי אצלי, אחד לבוקר ואחד לערב,
שניהם נרכשו במסעותיי בחו"ל, כי אחד הדברים היותר כיפיים בחו"ל זה השופינג!
ו...נתחיל:
Dior close up day cream



החמודון הזה נקנה בדיוטי פרי, מחירו היה 99$, שזה מחיר מטורף (למרות שאלו הם המחירים של דיור), אך הוא נקנה כחלק ממבצע של תקנה ב200 שלם 150, מנחם חלקית.
האמת כשניגשתי לדוכן של דיור בכלל רציתי את אחד הסרומים שלהם מסדרת Hydra life, אך הוא יצא מהליין, אגב, גם הקרם הנוכחי מאותה סידרה שהיא אחת האהובות עליי,
מטרתו של הקרם למזער נקבוביות, לטפל ולהעלים אותן עם הזמן. חלק מהעבודה שלו מלבד הענקת לחות לכל שעות היום הינה גם החלקת הפנים ומתן מראה משי חלק יותר לפנים. 
עכשיו אני מודה, שבדיוטי פרי כששמתי אותו על היד אכן הרגשתי שהעור נעים יותר ובעל הרגשת משי, בפועל לאחר שניסיתי אותו על הפנים לא כ"כ הרגשתי בזה, (אבל הוא כן מתפקד מעולה כבסיס לאיפור) לעומת זאת, לחות הוא אכן מעניק ובתור בחורה בעלת עור מעורב נוטה לשומני הוא נותן מענה מעולה.
מבחינת טיפול בנקבוביות והחלקת העור, לאחר שימוש של חודש וחצי אני יכולה להגיד שהעור נקי יותר אבל לצערי הנקבוביות לא נעלמו וכנראה גם לא יעלמו, כי זה שם להשאר.


האם הייתי רוכשת שוב? וול, הוא טוב בתור בסיס לאיפור ונותן לחות לא רע אבל המחיר מוגזם.. ירכש שוב רק אם אהיה בדיוטי בזמן שהוא יגמר ויהיה מבצע שווה.

The body shop Vitamin E overnight serum in-oil


המוצר שני, הינו סרום שמן לילה של בודי שופ העולמית. נתחיל בזה שבודי שופ הינה אחת החברות היותר אהובות עליי, גם בגלל שהמוצרים שלה טבעיים וגם כי הם נטולי אכזריות ובעיקר כי הם באמת טובים, אך לצערי כמעט ובלתי ניתנים להשגה ברכישה דרך הרשת ולכן, יוצא לי לרכוש מן הסתם רק כשאני בחו"ל. (מבטיחה שבעתיד אספר לכם על כלל המוצרים שלהם שברשותי). אבל נחזור לסרום, כפי שניתן להבין מהשם, הסרום עצמו במרקם של שמן, עשיר בויטמין E, עכשיו חשוב לי להגיד שלא כל אחת זקוקה לויטמין E, ויש כאלה שזה יזיק להן יותר מיועיל ותחילה הייתי ממליצה להתנסות עם מגוון של קרמים זולים יותר שמכילים שלל ויטמינים.
מטרתו של הסרום לתת לחות ללילה ולשקם את עור הפנים אחרי יום ארוך ומלא בזיהום הסביבתי שלנו, מספק לחות לכ8 שעות ואכן בבוקר כשאני מתעוררת הפנים חלקות ומרגישות נקיות, כמעט ללא הסבום שמשתחרר בלילה.
אחרי שימוש של חודש וחצי הפנים שלי הרבה פחות שומניות ונקיות הרבה יותר, בנוסף הקרם של דיור בבוקר נותן השלמה מעולה. 3 טיפות מהסרום מספיקות לפנים וצוואר ולכן מדובר בחומר חסכוני ולדעתי הוא יהיה מעולה לימי החורף הקרים כי הוא עבה ומרגיש חמים על הפנים.
האם ירכש שוב? הלוואי! אך לצערי הזמינות כמעט בלתי אפשרית, מה גם שאני אוהבת לגוון בקרמים שלי ללילה. בכל מקרה אם תהיו בחו"ל אני ממליצה ממליצה!

אשמח לשמוע דעות ושאלות:)


תגובות

רשומות פופולריות