חלק ב' Empties או Back to mac

שלומות לכולם!

כמו שהובטח, חלק שני לפוסט המוצרים הריקים משבוע שעבר, רק שהפעם קצת שונה, והוא יעסוק רק ב6 מוצרים ממאק, וכידוע 6 מוצרים של מאק שווים לשפתון אחד חדש ונחמד,
אני בחרתי בRebel המוכר והאהוב, מושלם לחורף הישראלי.

הבא נתחיל עם המוצרים:



MAC Brow Set Gel-
הצבע המקורי שלו היה שקוף ועם השימוש והעירבוב עם המייקאפ שהיה על הפנים הפך לצבע הזה,
החליף אותו עפרון שעווה של מאק, שניהם מוצלחים, ועושים את העבודה. האמת שאני לא טיפוס של מוצרי גבות, הגבות שלי עבות ומלאות ודיי מסתדרות לבד
האם ירכש שוב? כן.


 MAC Prep+Prime Eye Primer-
אני בחורה עם עפעפיות נפולות, מה שזה אומר שכל מה שאני שמה על העפעף פשוט נמרח וכמעט ולא נראה, לכן אני לא רואה צורך בשימוש בפריימר, הרבה יגידו שההפך, אבל ניסיתי כמה פריימרים מהמובילים והמדוברים בשוק וכלום לא עזר, (אני ממעדיפה קרם עיניים טוב ואיכותי)
הפריימר של מאק יותר נועד להחיות את העין ופחות נותן את אותה הרגשת החיספוס שפריימר אמור לתת. אולי הוא נותן תחושה דביקה יותר, המרקם שלו ורדרד עדין והוא בריח מנטול ולכן גם נותן הרגשה מרעננת לעין, הוא לא היה מוצר מוצלח מבחינתי אבל שוב, זה כנראה נוכח מבנה העין שלי.
האם ירכש שוב? אולי, רק כי הוא מרענן ואם לא יבואו אלטרנטיבות אחרות



מימין,Mac Select Moisturecover משמאל, Select Cover-Up-
לא רק שיש לי עפעף נפול יש לי גם עיגולים שחורים מתחת לעיניים, שהצבע שלהם יותר אדום סגול מאשר שחור, קימטוטים ויובש, לכן אני צריכה קונסילר עם כיסוי טוב אבל לא כבד מידי ולא מייבש מידי.(וקרם עיניים מוצלח שעליו אספר בעתיד)
הקונסילר הימני אכן היה נוזלי יותר וגם בעל לחות גבוהה יותר אבל הכיסוי פחות מוצלח מהקאבר אפ ולכן גם פחות אהבתי אותו.
האם ירכש שוב? רק הקאבר אפ.




Mac Studio Fix Powder Foundation-
מוצר שיש לו 2 שימושים מבחינתי, האחת תחליף למייקאפ בימי קיץ חמים או ימי עצלנות קיצוניים, שאין לי כוח למרוח, אלא רק לפדר, או בימים שהאני מחפשת כיסויי גבוה יותר ואני משתמשת בו להמשלמת המראה והכיסוי הדרוש, חשוב אבל, במקרה הזה להשתמש ביד רכה, אחרת, הכל יהיה כבד מידי ולא יפה.
האם ירכש שוב? כן, לקראת הקיץ.



Mac Bronzing Powder-
הבחור נקנה לפני שנים ופשוט נשכח עם הזמן, לפני כמה חודשים גיליתי אותו מחדש והתאהבתי שוב,שמו של הגוון היה Bronze והוא היה חום כתמתם/ברונזה עם נגיעות שימריות של זהב, שאת זה קצת פחות אהבתי, המוצר היה עמיד על הפנים (החזיק יוד עבודה של 8+ שעות) וגם עמיד בקופסה והאמת שהסיבה היחידה שהוא נגמר כי הוא פשוט נשבר לי ונפל על הרצפה יחד עם השיערות של החתול שלי.
ירכש שוב? נרכש כבר רק בגוון אחר(matte bronze), בלי השימר.







אז אם הגעתם עד לפה כל הכבוד! את השפתון של REBEL אני מאוד אוהבת והוא לחלוטין יככב הרבה בחורף.
כמובן שאשמח לתגובות ושאלות!
שיהיה אחלה שבוע :)


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות