פוסט empties רבותיי!


שלומות לכולם!

אחד הפוסטים/סרטונים הכי אהובים עליי הינם פוסטי empties, אני אוהבת לדעת אילו מוצרים היו אהובים על האנשים שאני עוקבת אחריהם ובאופן כללי, עוד לפני הבלוג הזה תמיד היה לי קשה להפרד מהאריזות היפות של חלק מהמוצרים שלי.
אז ככה יצא שקצת אגרתי מוצרים ולכן יחולק ל2 פוסטים, חייבת לציין שרוב המוצרים שאני אציג היום הם של מאק, כמובן שלא כולם נגמרו בבאת אחת, אלא במשך תקופה, שכן, למרות המחירים הגבוהים שלהם המוצרים מחזיקים הרבה זמן! (גם מאק וגם השאר) שזה דבר מעולה וחסכוני..ומי לא אוהב חסכוני כשהמוצר יקר?
הבא נתחיל:

L'occitane foot cream for dry skin-
אומנם מדובר בדוגמית שרכשתי כשהייתי בחו"ל אבל השימוש במוצר היה להרבה יותר מפעם אחת, הקרם רך ועשיר עם ריח מרענן של אקליפטוס ומנטה, גרם לעור ברגל  להיות רך ונעים והחזיק דיי הרבה זמן, ומבחינתי הכי חשוב בקרם רגליים זה שהוא נספג מהר.
האם ירכש שוב? לחלוטין, ברגע שאסיים את הכמויות הענקיות שיש לי מהקרם של סבון של פעם.


Pupa Vamp! mascara-
קניתי את המוצר הזה רק כי היה עליו מחיר ממש טוב בזמנו, לאחר מכן שמעתי עליו דברים טובים,
קניתי אותו בצבע סגול יפייפה ובחנות כשניסיתי אותו הוא באמת האריך את הריסים והשאיר צבע יפה,
בבית כשפתחתי אותו המברשת הייתה מעוכה וגושית, בניסיון לשים על הריסים לא קרה כלום מלבד קצת צבע.
בקיצור אכזבה ולכן מן הסתם שלא ירכש שוב. השם והאריזה דווקא מדליקים. :(


Dior Forever makeup-
אחח דיור אהבתי היקרה.. בהתחלה כשהרומן שלי עם המייקאפ הזה התחיל לא אהבתי אותו בכלל והעדפתי את של מאק על פניו, כיום, לאחר שהוא נגמר ובמקומו בא המייקאפ של YSL youth serum אני מבינה את ההבדל, עם גימור מאט וכיסוי בינוני אך מעולה, והריח..אוי הריח המוכר והנעים של דיור, הנעים ומרענן, ריח שלא נשאר אחרי ששמים על הפנים, העמידות שלו כמו שמו פוראבר- מעולה.
אך מכיוון שאני אוהבת לנסות ולהחליף מייקאפים כל הזמן הוא לא נרכש שוב.
האם ירכש שוב? אם זה לא היה ברור אני מאוד אוהבת את המוצרים של דיור, לכן כנראה ירכש שוב אך בגרסה אחרת של המוצר.


The body shop HoneyMania Shower Gel-
הגודל של המוצר בגודל של מוצר Travel size, קבלתי אותו לאחר שרכשתי כמות נכבדת של דברים מהחנות, יחד עם עוד כמה דברים נחמדים. אני לא חובבת מטורפת של ריח דבש אבל זרמתי וניסיתי את הסבון הזה, אין לו ריח חזק של דבש לטעמי, הוא מתוק בצורה מיוחדת, הריח נשאר עליך אחרי המקלחת שזה פלוס אדיר מבחינתי, וכמות קטנה מספיקה להרבה.
האם ירכש שוב? כבר נרכש בגודל מלא.


Clinique age defense BB cream-
אני מאוד אוהבת את קליניק, גם מוצרי האיפור וגם הטיפוח מעולים לעור, ובמיוחד לעור בעייתי ונוטה לבעייתי,
הBB שלהם קצת פחות מוצלח, פשוט כי אין בו את הקלילות הנדרשת בBB, הכיסוי שלו יותר מידי טוב  לBB והמרקם שלו כבוד ולא קליל בכלל, אם זאת, הSPF שלו מעולה ולכן מעולה לקיץ בעיקר. 
למרות שהוא אינו קליל והוא יותר נוטה למייקאפ מאשר BB הוא לא מורגש על הפנים יותר מידי, אולי כשממש חם.
האם ירכש שוב? לא, כי אם אני רוצה מייקאפ של קליניק אני פשוט ארכוש את המייקאפ של קליניק.


אשמח לתגובות ושאלות!

תגובות

  1. גם אני אוהבת לקרוא אמפטיז של אחרים! נבחרת מכובדת ואקלקטית, כמו שאני אוהבת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! יש עוד מלא מוצרים של מאק בדרך חח..

      מחק
  2. אין על המוצרים של הבודי שופ - הכי כיפיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתכננת פשיטה בקרוב על המוצרים החדשים שלהם :)

      מחק
  3. המסקרה של פופה מדהימה! כנראה קיבלת אחת פגומה.
    ממליצה לנסות אותה שוב .
    אהבתי את הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שאת צודקת, כי הרבה מהללות אותה. אנסה אותה שנית בטוח חח
      תודה רבה!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות