Anny nail varnish! כי צריך קצת צבע בחיים

שלומות לכולם!

לאחרונה החלה כניסה של חברות לקים מחו"ל לארץ, החל מאסי וopi לפני כשנתיים פלוס מינוס וממשיך עם הלקים של anny, שעליהם אכתוב היום ועוד מגוון רחב של חברות עממיות יותר ופחות.

מדובר בחברה אירופאית שבאופן אירוני, ממקומת בארה"ב. שיקית ומגניבה, עם מגוון רחב של צבעים ומוצרים טיפוח לציפורניים.
ברשותי 2 לקים שלהם, האחד בגוון Hello Hollywood ירוק זהבהב, שלדעתי מדהים! וגם דיופ טוב לאחד הלקים של שאנל באותו הסגנון.
מבחינת עמידות- בפעם הראשונה ששמתי אותו הוא החזיק יום. בפעם השניה ששמתי הוא החזיק כ 4 ימים! שזה מעולה. חשוב לי להוסיף שלפני הלק שמתי לק בסיס וכיום יש לי לק ג'ל שקוף על הציפורן אז הכל מחזיק יותר.

הלק השני שברשותי הינו מסדרת הטיפוח, מועשר בויטמין e ומטרתו העיקרית למלא סדקים וקילופים בציפורן סדוקה, יעיל גם על בניית ציפורניים.  הלק מעולה, נקנה לפני הלק ג'ל בציפורניים, תקופה שהציפורן שלי התקלפה ונשברה יחסית בקלות, ללא ספק מילא את אותם פגמים בציפורן והחליק אותה להנחה קלה יותר של לק רגיל.
פלוס נוסף הוא הצבע החלבי, שלדעתי מתאים לבנות צעירות וחיילות שעדיין רוצה לק וגם טיפוח.
סדרת הטיפוח של ANNY מגניבה לחלוטין, ואחד הליינים שלהם, שלדעתי לא מקבל חשיפה מספקת בארץ הוא ליין תה ירוק, מוצרים טיפוח לציפורניים והידיים שמכילים תה ירוק. לחלוטין בWish list שלי.


את הלק עצמו ניתן לרכוש במשביר בעלות של 45 ש"ח. מחיר לא זול אבל כן זול יותר משאר הלקים היוקרתיים יותר. איכות טובה, בקבוקון מגניב וצבעים לא פחות.

אז מה דעתכן על הלקים החדשים שפוקדים את השוק?
בנוסף, שבוע הבא אהיה בחו"ל הסופש, הייתן רוצות פוסט מה בתיק הנסיעות שלי?

תגובות

רשומות פופולריות