פוסט יומולדת- birthday blog!!

שלומות לכולם!
אז כאמור, ביום שלישי ה9.12, חגגתי את גיל 25!
מי שמכיר אותי, יודע שאני אוהבת ימים רגועים, ישיבות עם חברים, אוכל טוב ואולי בירה בצד. לא שיא הנשיות אבל לא נורא.
מכיוון שהשנה החלטתי לקחת הכל בשקט עם עצמי בחרתי להיות בחופש מהעבודה וגם קצת מנותקת מהמדיה.
אז קמתי מאוחר.
התארגנתי ונסעתי לבית הוריי שם אכלתי ארוחת בוקר/צהריים, פרוסת עוגה וכמובן מתנה מקסימה, צמיד פנדורה שנפשי חשקה כבר מזמן!

למי שלא מכירה את הקונספט העושק הזה, מדובר בצמיד מכסף סטרלינג טהור שבא בצורה קשיחה- כמו שלי או גמישה. לצמיד מתלווה תיליון או חרוז מיוחד, גם כן מכסף ולרוב משובץ בזירוקינים עבודת יד. התיליון נבחר כמובן ע"י הלקוח וכמובן שלכל תיליון אמורה להיות סימבוליות מסויימת למי שעונד את הצמיד. במקרה שלי ציפור שיר, כמו הקעקוע שיש לי על הגב. בכל מקרה המטרה הסופית היא להרכיב את ה"סיפור" שלך בחרוזים ותיליונים ושאר קישוטים נלוויה. אני אישית מתה על שטויות כאלה.
אגב, ניתן לרכוש הכל באתר פנדורה בישראלי.

בערב הצטרף אליי בן זוגי שהפתיעני עם הדבר המקסים הבא:

 עוגה עם קישוטים מבצק סוכר בצורת דברי איפור! יחד עם הלוגו של הבלוג! תמיד חלמתי שאקבל כזו וזה התגשם, יאיי!!

בנוסף קבלתי מתנה, שמבחינתי אדירה!
אני מטורפת על בשמים. ויש לי הרבה מהרגיל, כאשר הרכש האחרון התקבל משתי חברותיי קטיה וסבטה. בושם של Rose De Chloe 30 מ"ל שיצטרף לאחיו הקלאסי. עכשיו מבחינתי הגודל מושלם לתיק שלי ולשימוש ברגעים האלה שאת רוצה להתרענן והבושם מהבוקר לא מורגש יותר.
מה גם שזה קלואי, אחד הריחות האהובים עליי וזה כבר מנצח מבחינתי.

לסיכום, אחלה יומולדת, תודה לכל אהוביי! ושתהיה שנה מעולה, מלאה בשינויים ודברים טובים.
אז איזה בשמים אתן אוהבות?
ומה התיליון פנדורה הבא שלכן? :)

נ.ב
בונוס קטן, החתול שלי מצא מקום אהוב חדש, קופסת הקרטון של העוגה:)

תגובות

  1. המון מזל טוב! ואני ממש אוהבת את הצמידים של פנדורה - כן ירבו

    השבמחק
  2. מזל טוב! תתחדשי, הקלואה בהחלט נפלא!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות