מועדפי חודש נובמבר

שלומות לכולם!
אני אוהבת את נובמבר, גם כי מתחיל להיות קר וגם כי זה חודש טרום יומולדת.
נובמבר עבר עליי בצורה חיובית וטובה, ככל הנראה כי באתי בגישה טובה, עם זאת אני שמחה שדצמבר כאן!
מבחינת איפור, 2 שפתונים שאני נורא אוהבת להשתעשע איתם, 
הראשון של מאק בגוון Cyber, צבע כהה ושזיפי מאוד, אישית מזכיר לי ענבים, הוא נורא לחותי ולקח לי המון זמן עד שהסתדרתי איתו, נותן מראה אפל וקודר, לחלוטין לא לעבודה ולחלוטין לימים של שפתיים בלבד. מושלם לימי החורף הקשים והקרים.

שפתון נוסף הוא מבית בורז'ואה מסדרת הvelvet בצבע מס'2 Frambourjoise
צבע ורוד אך לא זועק מידי, יותר לכיוון האדמדם, מושלם על עור בהיר ולקצת צבע בפנים.
מוצר שגיליתי מחדש הינו פלטת הצלליות naked basic מבית urban decay, אני לא טיפוס של צלליות ומהפלטה הזו יש לי שימוש ב2 צלליות, האחת foxy והשניה w.o.s, הראשונה לשימוש מתחת לעין לטישטוש העיגולים השחורים והארת המקום והשניה כצללית בסיס שבדיעבד מאירה את העפעף.
מוצר איפור אחרון הינו מבית the body shop, bb cream מסדרת הtea tree בגוון 2, משמש אותי לימים שיש לי חצ'קונים מעצבנים על המצח,כי זה האזור הרגיש שלי ונובמבר היה חודש כזה. מוצרים שמכילים עץ התה מעולים לטיפול בחצ'קונים והמוצר הזה לא רק שקליל עם כיסוי טוב גם עוזר בלשרוף ולהרוג את החצ'קון!

ברמת הטיפוח מציל חיי היה cliniqe anti blemish, תמיסה בצורת ג'ל ששורפת ושואבת פיצעונים מהסוררים ביותר עד שמעלימה אותם לגמרי.

אז מה המוצר שמציל אתכן בימים של חצ'קונים מרובים? אשמח לשמוע את דעתכן!

תגובות

  1. ניסיתי את הבסיס מצמצם נקבוביות של בודי שום ולא יכולתי עם הריח :) אפילו שזה אמור להיות מוצר מצויין לעור בעייתי. את המוצר של קליניק שוקלת לנסות נראה טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצר של קליניק שכאן הוא הישן שלהם, לאחרונה הם יצאו באחד חדש שאמור להיותמיותר מוצלח!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות