פינוקים של חורף, winter essentials

שלומות לכולם!
אני לא יודעת מה עובר עליי אבל אני קצת חופרת על החורף. גם בפוסט הקודם וגם בנוכחי.
כמו שציינתי שבוע שעבר, בימים הקרים חשוב להעניק לחות לגוף ולשתות הרבה מים.
ישיבה בחדרים מחוממים והשהייה בחוץ נורא מייבשת ולפעמים מרגיש שהכל בסדר אבל הגוף במצוקת מים. תתפנקו בתה חם או כוס מים מרעננים ואפילו מיץ טבעי וכיפי. מגיע לכן.
ובנוגע ללחות ופינוקים לגוף להלן כמה אהבות שלי.
בגזרת הפנים:
Dior Hydra Life Pro youth Sorbet- אומנם נראה ריק אבל יש בוא עוד לכמה שימושים. מדובר באחת הסדרות האהובות והיותר מוצלחות של דיור, מיועדת לעור צעיר יותר, מעניקה לחות מיירבית ומעולה לעור יבש ומעורב. עוזרת בשיקום העור ומשאירה אותו רך ונעים למגע. לדעתי הוא נספג בצורה דיי איטית ולכן הוא בשימוש אצלי לפני השינה ולאחר טיפול פנים בייתי, פעם פעמיים בשבוע  תלוי בצורך אך לחלוטין גם לשימוש יומיומי למי שמרגישה צורך בכך.
בונוס נוסף שחשוב מאוד מבחינתי הוא ריח. עדין והמוכר לבית דיור.
ניתן לרכישה ברשתות הפארם ומשביר.
מחירו בסטרוברי.נט הינו 219 במבצע.. לינק למוצר.



בגזרת האמבטיה:
The Body Shop Wild Argan oil rough scrub- בודי שופ העולמית הוציאה לפני מס' חודשים ליין שמכיל שמן אראגן, כחלק מההייפ סביב השמן.
מדובר בפילינג במרקם ג'ל שכזה עם גרגירים עשיר בשמן ארגאן. בעל ריח מתוק חמוץ שנשאר על העור גם אחרי.
נעים על הגוף ולא גס מידי, גם לא מייבש, ממריץ ומהנה וכמובן יוצר תענוג של אמבט. מושלם להכנה לשלב הבא, קרם גוף.



בגזרת הגוף:
L'occitane body&hair Shea oil- רכישה חדשה שלי. חפשתי שמן גוף עשיר אך לא שומני ומעיק מידי. הרגשתי שהעור שלי זועק ללחות מיידית מכיוון שטוב, אני מודה, אני לא הכי מקפידה לשים קרם גוף. לכן היה חשוב לי שיהיה איכותי, נספג מהר וקל ליישום. שמעתי על השמן הזה רבות והחלטתי לנסות. אני ללא ספק מרוצה.
חשוב לי מאוד שלמוצרים שלי יהיה ריח טוב ולחבוב הזה יש ריח עדין של טלק וחמאת שיאה שנשאר אפילו עד הבוקר. השימוש בו ע"י התזה דבר שמונע לכלוך ושימוש ביותר מידי שמן. הוא בעל 5% שמן שיאה ולכן טיפה קטנה עושה דרך ארוכה ולא מעיקה!
ניתן לרכישה בחנויות הרשת בעלות של 149 ש"ח.
(לחיפאיות שביננו החנות ממוקמת במרכז הכרמל באודיטוריום חיפה.)


ולחלק הכי חשוב בפינוק שלנו הוא הפיג'מה.
חלק כיפי ונעים לא פחות. שישמור על החום ועל הגוף שעמלנו כ"כ קשה לפנק.
שלי היא פיג'מת שני חלקים מפליז נעים ומלא בהלו קיטי! כי בתוך תוכנו אנחנו אוהבים להרגיש ילדים ואין מה להתבייש!
נרכש במשביר כמתנה מאמי היקרה.

 תודו שגם לכן יש פיג'מה סודית וחמודה :)


תגובות

  1. את בדרך כלל מעלה תמונות נורא מקצועיות ומלאות חיים. הפעם הן יצאו קצת דהויות. החלפת מצלמה או משהו כזה ? כי אם כן, אז דחוף לחזור לקודמת!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, לא החלפתי מצלמה, לא יצא לבן זוגי לערוך אותן הפעם. סחטיין על העין החדה! מבטיחה שלא יקרה שוב :)

      מחק
  2. חורף חורף חורף...כמה שאני שונאת אותו, ככה אני אוהבת את מוצרי הטיפוח והפינוקים שלו, פוסט נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הפינוקים הופכים את החורף למעולה :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות