Caudalie Vinosource S.O.S Morning Eye Rescue

שלומות לכולם!
אם יש משהו שאני בחיפושים קבועים אחריו זה קרם עיניים טוב, אחד שיעשה שינוי באמת ובעיקר יעזור עם הכהויות ויתן לחות טובה מתחת לעין מכיוון שיש לי נטייה לפתח יובש באזור זה.
אני מודה שמצאתי את סרום העיניים של דיור מליין האסנשיאל, עליו ארשום בעתיד שנמצא בשימוש אצלי בבקרים, לפני הקונסילר. הוא מאזן את הכהויות ומטהר את העור ומעניק לחות לשכבות העמוקות יותר בעור, כיאה לסרום ומאז השימוש בו אזור העיניים שלי השתפר פלאים אך עם כל התכונות המקסימות האלה הוא לא מספיק וחסר לי קרם טוב שייתן את האקסטרה פוש.

קצת על חברת קאודיל- מדובר בחברה שהוקמה בפרובנס הצרפתי, מתוך הבית הפרטי והכרמים של בעלי החברה, מדובר בחברה שניצלה את הידע שלה בגידול ענבים ושימוש בידע הזה לקוסמטיקה, לאחר מס' שנים של מחקר הם גילו את תמצית החומר פוליפנול שמקורו מגרעין הענב. קאודיל מתפארת במוצריה בעלי יכולות של אנטי אייג'ינג, חידוש העור ואיזונו והכל בעזרת ענב אחד קטן. בנוסף החברה מייצרת מוצרים ללא פרבנים, ללא סודיום סולפט ושאר מרכיבים מזיקים, אה וללא מרכיבים מהחיי.
מדובר בחברה עם שנים של מחקר ופיתוח עד להגעה לתוצר והנוסחה הנוכחית דבר שראוי לציון לשבח כי כיום כל אחד ממציא משהו ויוצא לשוק.

אני על קאודיל שמעתי דרך יוטיוב ומכיוון שאני חובבת מוצרים חדשים וכמו שרשמתי תחילת הפוסט אני תמיד אחר קרם עיניים טוב. לכן את הקרם מסדרת vinosource, sos  . morning eye rescue, כאמור מדובר בקרם יום כאשר החברה טוענת שהמוצר אמור להרגיע, להוריד נפיחות ולהעניק מראה רענן, טבעי, כאילו הרגע קמת ונחת היטב.
הוא ללא ריח ונטול שמן.
בפועל מדובר בקרם עשיר בלחות שללא ספק נותן מענה לדרישה הזו אצלי אך שאר האמירות על המוצר בפועל לא ממש מתממשות וזה לאחר שימוש של כחודשיים. הקרם אצלי בשימוש רק בערב כדי לתת לחות וגם כי לפעמים אם הקרם נכנס לי לעין הוא גורם לי לדמוע.
אולי זאת רק אני שבאה בדרישות גבוהות ואולי כי אני סובלת מעיגולים שחורים שניראים יותר כמו דלקת אבל בשביל מוצר שעולה כ18 פאונד את מצפה ליותר. דבר נוסף שהפריע לי הוא חוסר הריח. אפילו לא משהו רענן וחביב שיתן גם את האפקט הפסיכולוגי.
אז אני אמשיך במסע החיפושים שלי אבל הכל לטובה!

לסיכום, מדובר במוצר סביר מאוד שנותן חצי כוח, לחלוטין יקר מידי בשביל הביצועים וזה קצת מאכזב כי מהללים את החברה בטירוף.
מצד שני, נראה לי שבחרתי במוצר קצת פחות מוצלח ובוויש ליסט שלי השמן לילה שלהם, עליו מדברים שבחות.
כמובן שמדובר בדעותיי שלי בלבד ואם לכן יש חוויה אחרת אשמח לשמוע וכמובן גם על המלצות!
לינק לרכישת המוצר כאן.  תשימו לב שבאתר הנ"ל תמיד יש מבצעים וקופונים, כך שניתן לרכוש בפחות מ18פאונד.
XOXO.

תגובות

  1. קאודלי היא חברה מעולה! צר לי שנפלת על מוצר פחות טוב שלהם, ניסיתי כל מני מוצרי טיפוח שלהם בעבר ותמיד נחלתי הצלחה איתם..

    השבמחק
    תשובות
    1. בטוחה שהמוצרים טובים ואני אנסה עוד, אני חושבת שפשוט ציפיתי ליותר מידי

      מחק
  2. מודה שלא הכרתי את החברה לפני אך טוב שיש אותך :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות