Dior Airflash Spray Foundation Review

שלומות לכלום!

באחד הפוסטים שלי הבטחתי שאכתוב על המייקאפ ספריי של דיור אותו רכשתי בדיוטי פרי בגיחה האחרונה שלי לחו"ל. מדובר בסדרה שאין אותה בארץ וניתנת לרכישה רק בדיוטי או בחו"ל.
כאמור, מדובר במייקאפ ספריי שאמור להעניק לך מראה אוורירי ורענן, כאילו הרוח ליטפה את פניך ומרחה על הדרך מייקאפ, או לחילופין תוצאה שמתקרבת לשימוש במכונת איירבראש להנחת מייקאפ.



סה"כ מדובר במוצר שלדעתי מטרתו לפנק ולא מגיע לרמת המייקאפים האחרים של החברה.
הכיסוי שלו בינוני והוא לא ניתן לבנייה, כך שהוא מומלץ לשימוש לבנות עם עור פנים חלק ולא לימים ההם שהפנים שלנו החליטו לרכוש חברים חדשים. הוא אוורירי מאוד ומרגיש קל על הפנים.
במבחן יום עבודה של 8+ שעות הוא החזיק עליי יפה ולא התרכז למקום אחד או יצר כתמים מוזרים של מייקאפ. לדעתי הוא דורש פודרת קיבוע מוצלחת. אחת הסיבות שרכשתי את הפודרה של מאק עליה כתבתי פוסט קודם.
אוורירי וקל. גוון 200

רמת כיסוי בינונית אך טובה

האפליקציה על עור הפנים הינה בהתזה.. ספריי, (כאילו דה), חשוב לנער טוב לפני השימוש. יש שלא יאהבו מכוון שזה לא תמיד מהנה להתיז דברים על הפרצוף והוא גם מלכלך את השערות הקטנות בקו השיער והבגדים אם לא נזהרים, למרות שהוא יורד נורא בקלות מהשיער.
ניתן גם לשימוש בהתזה על כף היד ואז לשים על הפנים שאני מודה שלא ניסיתי כי אני נהנת מהאופן הראשון, מרגיש לי מיוחד ונותן הרגשה באמת flawless. זאת גם הפואנטה מאחורי מוצר ספריי.
המוצר ללא ריח מיוחד, אולי קצת ונראה שלא צריך כמות רבה על מנת להגיע לתוצאה מרשימה.
סה"כ אני נורא נהנת ממנו ובהחלט נותן מראה אוורירי וקורן אבל לא ארכוש שוב כי לדעתי, יש יותר טוב בחוץ.
מחיר 58$ בדיוטי פרי בארץ.

אז מה דעתכן על המוצר? הייתן קונות?


תגובות

  1. חחח אני חייבת לנסות מתישהו, למרות שהעובדה שזה ספריי די מלחיץ אותי P:

    השבמחק
    תשובות
    1. חח כן צריך לסגור עיניים טוב אבל חוץ מזה מגניב. מקסימום שמים על היד ואז פנים :)

      מחק
  2. המילה הראשונה שעברה לי לראש שראיתי את המוצר אצלך הוא וווווואווווו
    לא שמעתי או הכרתי את המוצר לפני, רושם ראשוני זה גימיק מעולה, במיוחד לאלו שאוהבות כיסוי עדין, במחשבה שנייה אם אני הייתי צריכה להתיז מייקאפ על הפנים שלי הייתי שוקלת זאת פעמיים מחוסר נוחות
    בכל מקרה, גימיק מהמם, עושה את אפקט הוואוו הראשוני שלו בהחלט, לא יודעת אם הייתי משלמת עליו סכום שכזה-מהסיבות היותי סטודנטית מרוששת. אבל אסור לומר לא לדיור:)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיבה היחידה שאני קניתי כי היה 2+1 בדיוטי פרי וקניתי שתי מוצרים שאני לא יכולה לוותר עליהם לי ולאמא ולכן הוא מוצר לפנק בלבד..וכן המוצר לחלוטין גימיק :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות