What's in my bag?

שלומות לכולם!
אחד הפוסטים האהובים עליי הם מה בתיק שלי. החיטוט בתיק ומציאת דברים ישנים ומזכרות שנשכחו תמיד עושים כיף, מה גם שיוצרים ניקיון בתיק.
התיק היומיומי שלי נרכש בחנות אמפוריום ושייך למעצב Marc Fisher. נורא רציתי תיק של מייקל קורס שנראה זהה אך המחיר הגבוה שלו לא מאפשר לי לרכוש אותו ולהזמין חיקוי קצת מבאס אותי אז מצאתי משהו דומה מאוד בעלות נמוכה בהרבה. התיק עדיין קיים בחנויות של הרשת ומבחינת גודל הוא מושלם עבורי וכל מה שאני רוצה נכנס אליו.

ומה בתוכו?

מלבד תיק איפור שאדבר עליו בהמשך יש אוזניות של סוני( פינה ימנית למעלה) שנרכשו לפני כשנתיים בברלין, משמשות אותי בנסיעות ובעבודה. הן מתקלפות כפי שניתן לראות כך שניתן לשים בתיק בקלות והכי חשוב אחרי שנתיים איכות השמע לא ירדה. ביג לייק.
בושם א.ד.ט (פינה ימנית למטה) מבית בודי שופ העולמית מסדרת הדבש שלהם.
בשימוש אצלי כ-בודי מיסט יותר ופחות כבושם פשוט כי הריח נעלם מהר והוא נורא מתוק ודבש כך שהוא יותר מסתדר לי בריסוס על הגוף. בד"כ משלבת אותו עם בושם יותר רענן או musk כדי שלא תיווצר מתיקות יתר. בודי מיסטים מתחלפים לי בתיק כל כמה זמן לפי החשק שלי.
אלכוג'ל של סנו(בצמוד לבודי מיסט), אין יותר מידי מה לפרט, כולנו צריכות משהו לחטא איתו ידיים. בד"כ אחרי האלכוג'ל אני שמה קרם ידיים שנשכח מהתמונות. אני משתמשת בקרם ידיים של סבון בריח פטצ'ולי לוונדר.
מחברת לרישום הוצאות ורכישות עתידיות(מרכז התמונה), נרכש בקרביץ ובעיקר עוזר לי לזכור דברים. אהבתי את הכריכה מאוד וחפשתי משהו נשי וללא תאריכים בפנים.

לק בסיס של אורלי ולק בצבע זהב בגימור מחוספס שכזה או stardust לפי לייף(צד שמאל בתמונה). את הלק בסיס של אורלי אהלל בכל מקום אפשרי, הוא יוצר מן שכבה בתחושה של גומי, כך הלק נדבק טוב יותר ונשאר זמן ארוך יותר. מומלץ! ניתן לרכוש באיביי בעלות של כ10$.
לק זהב של חברת life, סה"כ איכות טובה, מחזיק על הציפורן יפה ולא מאבד מהגוון או המרקם. אני משנה לק כל כמה ימים בהתאם לכך מכניסה לתיק.

ארנק שחור של מנגו(צד שמאל למעלה), נקנה במנגו ברומניה. אני אוהבת ארנקים גדולים כדי שאוכל להכניס לתוכו את הכסף שאין לי.
סה"כ ארנק קלאסי, נוח ושיקי. מתאים לתיק השחור שלי.
בושם rose de chloe(בין הארנק לאוזניות), גודל מושלם לתיק של 30 מ"ל, נקנה כמתנת יומולדת. מבחינתי ריח מושלם, מרענן וקליל שתמיד גורף אחריו מחמאות.
משקפי שמש של פרדה(צד שמאל ליד הלקים), נקנה בקיץ האחרון ברומניה. יש כמה דברים שאני נורא אוהבת לאסוף, תיקים, שעונים, בשמים ומשקפיים וללא ספק המשקף הזה האהוב עליי ביותר. קלאסי אך עם זאת מעניין ומתוחכם עם המראה השחור חתולי מקדימה ומאחורה בגוונים הכתומים שחורים לבנים ובקיצור פרדה וכל מילה נוספת מיותרת.

ומה בתוך תיק האיפור?

התיק עצמו של דיור, נלקח מאמי היקרה. הוא גדול אך לא יותר מידי ונכנסים בו הרבה דברים. מה שנמצא בפוסט הזה הינם דברים קבועים אך כל יום אני מוסיפה ומוציאה דברים בהתאם לאיפור.
שפתון לחות של nuxe עליו רשמתי בעבר וניתן לקרוא כאן.
פודרה של YSL(צד ימין של התמונה מתחת לשפתון לחות), משמשת אותי לריענון של המיקאפ וספיחת השומן, היא דיי קלילה ומעניקה מראה מאט עדין.
פלטתNaked basic  של אורבן דיקיי, עליה רשמתי כאן.
מאק פיקס+(בצמוד לפלטת הצלליות), כדי לרענן ולקבע איפור מחדש באמצע היום.
מסקרה חדשה מבית מייבילין(בצמוד למאק פיקס+) עליה אפרט בפוסט נפרד, רמז, היא עושה את העבודה.
2 עפרונות עיניים (צד שמאל למטה) אחד שחור עם נגיעות זהב של מאק בגוון Orpheus שלצערי ממהדורה מוגבלת ועפרון שמנת בגוון snowed in גם של מאק.

תמיד יהיה לי שפתון בתיק וכל יום הוא משתנה, הפעם זה brave של מאק ועליו אני שמה את הליפגלוס המדהים של ריהנה עם נצנצים סגולים אפורים שכאלה. לתת את הנגיעות המעניינות למראה.
BARVE של מאק, ורוד עדין ומושלם

עם ליפגלוס של ריהנה2, קצת ניצנוץ בחיים.


וואו זה היה ארוך.
מה אצלכם פריט מאסט בתיק?

 בנוסף אשמח אם תצטרפו אליי לאינסטגרם!
ולייק לעמוד הפייסבוק יהיה מעולה אפילו יותר :)



תגובות

  1. גם אני אוהבת את הפוסטים האלה :) קצת חטטני מצידי, אני יודעת...
    חוצמזה שאני תמיד שמחה לגלות שאני לא היחידה שסוחבת בתיק המון דברים [ובעיקר המון איפור]

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו בנות לכן מחובתנו לסחוב מלא דברים לשעת הצורך ;)

      מחק
  2. הלק של לייף בהחלט נראה מבטיח!
    ושוב, כמו תמיד, מתה על התמונות המשגעות שאת מצלמת

    השבמחק
  3. אני חייבת את האודם הזה, הוא מרהיב ביופיו!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מושלם! אני בחורה של אודמים בולטים ואני לאחרונה יותר ויותר שמה אותו פשוט כי הוא הולך עם הכל! גם נראה לעין וגם עדין ונשי

      מחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות