מועדפי מרץ, March favorites 2015

שלומות לכולם!
חודש מרץ היה ארוך והתאפיין בעיקר בצפייה לחג.. או יותר נכון לתלושים של החג שאיתם אנחנו מרשות לעצמנו מהדברים שבד"כ לא, אבל עליהם נדון בהמשך.
זה היה חודש מיוחד שכלל בו בחירות ושינויים.
ברמה האישית נראה שאני יותר ויותר נכנסת למראה הטבעי, הלבן והנקי. תקופות כאלה בחיים.
Essence white kajal pencil- אחת החברות שסוף סוף הצלחתי לנסות היא חברת אסנס שיצרה מהפכה בעולם האיפור הישראלי עם מוצרים איכותיים וזולים. לקח לי זמן לנסות אותם בעיקר בגלל כל הבאז שהיה והעובדה שלא נשארו מוצרים כל פעם שביקרתי בסופר פארם וגם כי הכל היה פתוח.
עכשיו שהלחץ קצת ירד וכי היו מוצרים החלטתי לנסות מס' מוצרים. אחד מהם הוא העיפרון הלבן שהרבה כבר שיבחו. הוא עמיד יחסית ונמרח בקלות, מעולה להענקת מראה מואר ועין פתוחה וגדולה יותר לאותן הבנות,כמוני, עם עין קטנה. בשביל 9 ש"ח מתקבל מוצר שווה ביותר וברמה מעולה, כן חשוב לבדוק לפני רכישה שהמוצר סגור ולא נוסה.
ניתן לרכישה בחנויות סופר פארם מובחרות.

עוד מוצר שאני תמיד בחיפוש אחריו הוא אייליינר עמיד מאוד ושחור, העפעף שלי נפול ושומני ולכן אם הוא לא יהיה עמיד האייליינר ימחק ויעבור לכפל העליון של העפעף.לא נחמד.
 L'oreal super liner extra black gloss
את האיליינר הזה אני כבר ניסיתי בעבר ואני יודעת שהוא לא רע ובקטגוריית הצבע השחור נותן מענה  עם מעט ברק. המכחול נוח מאוד לאחיזה עם זאת, יש שיתקשו איתו. קצה המברשת עצמו עבה ולכן יש להיזהר עם המשיכה שלא ייצא עבה מידי או לא מדוייק. הוא מתייבש תוך מס' שניות בודדות שזה מעולה וסה"כ דיי עמיד ושורד את רוב שעות היום. אך לא את כולם ולדעתי ביום חם ישרוד פחות. ממשיכה בחיפושים אחר האחד. אם יש לכן המלצה אשמח.
את שלי רכשתי באחד מהמבצעים הגדולים בהמשביר והוא יצא כ40 ש"ח. לפני הנחה כ115 ש"ח.

Essence holo shimmer effect nailpolish- בגזרת הלקים עוד המלצה מבית אסנס. גם כאן הלק הוא איכותי ויפה ובעלות נמוכה, 12 ש"ח ולמרות שאני בעוצר לקים הייתי חייבת לנסות ולראות האם האפקט המתואר אכן מתקבל. הלק עצמו מכיל נצנצים קטנים ולק לבן מטאלי שכזה כאשר מורחים על הציפורן מתקבל אפקט תלת מימד/הולוגרמי מחליף צבעים שכזה מסגול ללבן אפור. כלומר כן, האפקט המתואר אכן מתקבל.
מזמינה אתכן להצטרף אליי באינסטגרם שם מתפרסמות תמונות הדגמה ועוד שאר שטויות נחמדות מהיום שלי.


Mac rosy rim lip liner מאק לאחרונה השיקה קולקצייה של עפרונות שפתיים של האודמים הנמכרים ביותר, אני רכשתי את ruby woo וrosy rim. הראשון מתאים לרובי וו והשני מתאים לplease me אם אינני טועה, אך אני משלבת אותו עם אודמים ניודים ורדרדים אחרים כמו brave. השילוב נהדר וגורף מחמאות. מתאים בצורה מושלמת להתחממות התקופתית.
מה גם שלדעתי העיפרון הולך יופי לבד, קצת לחות קודם לשפתיים ויוצא אודם מאט ורוד בהיר ועדין שמתאים ליומיום.
BRAVE של MAC

Diorshow maximizer lash plumping serum שנות ה90 המאוחרות ואפילו שנות ה2000 התאפיינו במסקרות דו צדדיות. צד לבן שמטרתו לעבות את הריס וצד שחור להמשיך את פעולת העיבוי ולהאריך. המסקרה הזו טוענת גם לעבות, גם לחזק עמידות וגם לטפל ולעזור בחיזוק הריס וכך להגדיל את הכמות.
את 2 הפעולות הראשונות היא אכן עושה. הריס מקבל צבע לבן וכך מן הסתם עבה יותר ועם מסקרה שחורה מתקבלת שכבה נוספת שמאריכה, מפרידה וכל זה שומר על יציבות לא רעה. היו לי מס' אירועים החודש כך שעם התוסף החביב הזה למסקרה יצרתי מראה דרמטי ויפה לריסים שלי. מושלם גם ליומיום לאיפור עיניים עדין אך ריסים ארוכות ויפות.

ועכשיו נעבור לפינוק תלושי החג!
Jardin de Chanel blush camelia rose החבוב המדהים הזה הוא חלק ממהדורה מוגבלת לכבוד האביב ששאנל הוציאו. זה הסומק הראשון שלי של שאנל ומבחינתי פינוק גדול וכל פעם שאני מסתכלת עליו עולה בי חיוך. עיצוב מושלם של הפרחי הקמילה, הגוון הורוד עדין שמתקבל והריח השאנלי המפורסם. כיף גדול. אה והאריזה השחורה הקלאסית עם סימן הסי המוכר, הופך לתענוג גדול להוציא מתיק האיפור. אומנם הרכישה הינה מסוף החודש אך מאז אני לא משתמשת בשום סומק אחר שברשותי מרוב שאני מאוהבת בנוכחי.
כך שאם אתן מעוניינות גם בפינוק קטן ויפה ממליצה למהר כי הוא לא יישאר עוד הרבה בחנויות.

אז מה המומלצים שלכן?
XOXO

תגובות

  1. איזה כיף של בחירות :)
    הסומק הזה של שאנל מהממוש ואני מאוד אוהבת את עפרונות השפתיים של מאק! רשמתי לי לבדוק את הלק.

    השבמחק
  2. שאנל נראה ממש יאמי! יש לי את הפריימר של דיור מתגלגל איפשהו .. כדאי לחזור אליו באמת

    השבמחק
  3. מוצרים נהדרים. דווקא האייליינר של לוריאל הוא ה-אחד שלי, כבר שנתיים איתו ולא מחליפה. גם בחום של יולי אוגוסט הוא מחזיק עליי יום שלם בלי לזוז. כנראה שזה מאוד אישי.
    הסומק של שאנל ממש קורץ לי אבל אני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא צריכה (;

    השבמחק
    תשובות
    1. האייליינר לא מחזיק כי העפעף שלי נפול מאוד ומכסה אותו והכל נמרח.. והשאנל הוא הממתק האולטימטיבי!

      מחק
  4. הסומק של שאנל, אני מהופנטת! כמה הוא עלה לך?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות